<< Visi raksti

8 veidi kā nostiprināt savu gribasspēku

0

1860

Džade Small @ 2015-06-04

Mēs visi zinām, kas ir gribasspēks.  Šī smalkā balss mūsu galvās, kas saka mums paiet lielveikalā garām cepumu plauktam, izvairīties no emocionāliem mirkļa pirkumiem, izrāpties ārā no gultas un doties uz sporta zāli agri no rīta. Gribasspēks jaudu gūst smadzenēs, un, ja tas ir spēcīgs, tad mums piemīt spēja  pretoties īslaicīgiem, tūlītējiem kairinājumiem, kārdinājumiem utt. Lai gan lielākoties gribasspēks darbojas mūsu labā, palīdzot mums koncentrēties uz pozitīviem ilgtermiņa mērķiem, izvairoties no īslaicīgām negativitātēm, daži no mums  nespēj efektīvi izmantot to.

Par laimi, ir veidi kā nostiprināt savu gribasspēku.  Eksistē dažas lietas, kuras mēs varam darīt, lai daudz efektīvāk un konsekventāk atbrīvotos no vēlmes justie s labi tūlīt uz īsu mirkli, lai justos labi vēlāk uz ilgāku laika periodu.  Izmanto dažas no šīm metodēm, lai uzlabotu savu gribasspēku.

1.IZSTĀDI SAVU IEDVESMU

Iespējams,  tas izklausīsies dīvaini, bet lūkoties fotogrāfijās, kas iedvesmo tevi, ir efektīvs veids kā stiprināt sevi grūtos brīžos. Gribasspēks ir balstīts uz smadzenēm, kuras kļūst spēcīgākas, kad redz kaut ko iedvesmojošu.  Citiem vārdiem sakot, lūkojoties uz kaut ko, kas tevi iedvesmo, tu spēcināsi savu gribasspēku.

Vienalga vai tas ir kāds cilvēks, kuram gribi līdzināties vai ko cieni, kāda dabas ainava vai sadzīviska fotogrāfija, noliec to vietā, kur tu to vari redzēt: uz vannas istabas spoguļa, kā fona attēlu telefonā, uz naktsskapīša utt.  Brīnišķīgs foto, piemēram,  ar Karību jūras pludmali var kalpot kā lielisks motivējošs faktors iekrāt naudu brīvdienu ceļojumam.

2.RŪPĒJIES PAR SEVI

Gribasspēks ir nepieciešams tad, kad ir jāpaveic kāds nevēlams uzdevums. Lai pārkāptu sev pāri un pabeigtu nevēlamo uzdevumu, apbalvo sevi ar kaut ko pozitīvu par projekta pabeigšanu.  Piesakies uz pilnu ķermeņa masāžu pēc maratona noskriešanas, piemēram.  Ja tu zini, ka kalna galā tevi sagaida kaut kas jauks, tad ir daudz vieglāk tajā uzrāpties.

3.ATRODI POZITĪVU KOMPĀNIJU

Negatīvisms ir lipīgs. Tāpēc sev apkārt pulcē vien pozitīvus un iedvesmojošus ļaudis, kas palīdzēs tev skatīties uz dzīvi pozitīvi un jautri. Ja tev apkārt būs nelaimju sagrauti cilvēki, kas visu laiku par kaut ko sūdzas, tad būs ļoti grūti nenogrimt tiem līdzi.

4.IZGULIES

Bez laba nakts miega, tavs prāts nespēj pienācīgi funkcionēt.  Pētījumi pierāda, ka neizgulējies prāts darbojas tāpat kā piedzēris prāts. Lai spētu praktizēt gribasspēku, tev ir jādomā skaidri, atpazīstot loģiku un iemeslus kādēļ tu kaut ko dari/ nedari.   Ja 7 stundas miega ir par maz, tad pagarini savu miegu vismaz līdz 9 stundām.

5.IEGŪSTI ENERĢIJU ĒDOT

Paškontroles izmantošana samazina ķermeņa glikozes līmeni.  Gribasspēks ir ļoti atkarīgs no glikozes līmeņa.  Diemžēl sevis piepildīšanai ar cukuru ir negatīvi ilgtermiņa efekti, un tādēļ tā nav labākā opcija. Tā vietā, tev ir jāmēģina izslēgt no ēdienkartes tie produkti, kas paaugstina insulīna līmenī asinīs (ogļhidrāti un cukuroti ēdieni).  Dabīgi produkti, augļi, dārzeņi un dabīgas olbaltumvielas ir lielisks veids kā sākt.

6.ATBRĪVOJIES NO STRESA

Stress samazina gribasspēku. Kad stresojam, mēs meklējam mierinājumu, bieži vien vecos ieradumos, neskatoties uz to, cik labi vai slikti tie ir. Šī vēlme pēc komforta liek mums izvairīties no jauniem izaicinošiem uzdevumiem. Piemēram, atturēt sevi no saldējuma kastes.  Tā vietā, lai atgūtu savu gribasspēku,  atrodi veidus kā cīnīties ar saviem vecajiem ieradumiem.  Atrodi labāku, veselīgāku veidu kā cīnīties ar stresu, klausies mūziku, vingro, esi dabā utt.

 

7.SVINI KATRU MAZO SASNIEGUMU

Pieraksti vai apzinies katru mazo dienas sasniegumu. Kopā tie radīs kaut ko lielu un nozīmīgu un liks tev justies veiksmīgam. Sajūta, ka katru dienu  piedzīvo kādu mazu sasniegumu, liks tev justies drošam par to, ka spēj tikt galā ar visiem šķēršļiem. Kā arī tad, kad tu priecājies par saviem sasniegumiem, visām tām lietām, kuras spēji paveikt pateicoties savam gribasspēkam, tu spēsi veiksmīgāk ieraudzīt pozitīvo rezultātu īstermiņa diskomfortam.

8.UZMUNDRINI SEVI

Ticība sev un pārliecība pa sevi un savu rīcību ir ļoti nepieciešama, lai tiktu galā ar projektiem, kuros nepieciešams liels gribasspēks.  Izrādās, ka  sevi ir jāuzmundrina īpašā veidā. Pētījumi pierāda, ka afirmācijas, kuras ir izteiktas otrajā personā, strādā daudz labāk kā pirmajā personā izteiktās.

Saki nevis „Es to varu”, bet „Tu to vari” un tas stiprinās gan tavu motivāciju, gan darbību.  Tāpēc turpini uzmundrināt sevi sakot: „Tu to vari! Tev labi sanāk!”

Tu vari izmantot visus 8 no šiem padomiem, vai arī tikai vienu. Izvēlies to, kas strādā tevis labā, lai spētu izdarīt visus uzdevumus tavā darbu sarakstā. 

Avots: http://www.the-open-mind.com/8-ways-to-boost-your-will-power/

Foto: pinterest.com

Komentāri

Šim rakstam nav komentāru.

Lai pievienotu komentāru, ir jāielogojas!