<< Visi raksti

Joga eņģeļiem...

0

1553

yogi.lv @ 2015-01-18

Desmit jogas pozas enģeļiem – Jevgēnijas Gapčinskas izpildījumā

Jevgēnija Gapčinskaja ir ukraiņu māksliniece, kura grāmatā “Joga eņģeļiem” mēģina parādīt pasauli citiem tādu, kādu to redz pati.  Aplūkojiet šos zīmējumus, iespējams tie Jums atklās jogas pasauli un radīs vēlēšanos uzzināt par to, ko vairāk.

STĀJA UZ PLECIEM

Nomierina nervu sistēmu un palielina optimismu. Rezultātā šī āsana palielina asinsriti smadzenēs un  aizkuņģa dziedzerī, kas pozitīvi ietekmē vielmaiņu. Dažu minūšu laikā šī āsana spēj atjaunot smadzeņu un visa ķermeņa enerģiju.

KOKA POZA

Ļoti laba poza mugurkaulam, jo tā izpildei notiek visa mugurkaula izstiepšana. Turklāt, tiek tonizēti kāju muskuļi un tiek attīstīta spēja noturēt līdzsvaru. Elpošana šajā pozā veicina pilnu plaušu ventilāciju.

SAGRIEZTAIS TRIJSTŪRIS

Ļoti labi palīdz emocionālo traucējumu gadījumos. Kad esat ļoti sarūgtināts vai knapi valdāt asaras. Šī āsana tonizē mugurkaula nervus un vēdera dobuma muskuļus, uzlabo zarnu funkciju un uzlabo apetīti. Kā arī palīdz likvidēt aizcietējumus.

SUŅA POZA AR SKATIENU UZ LEJU

Šī poza sniedz enerģiju visam ķermenim un ļauj pastaipīt visus muguras muskuļus, atslābināt mugurkaula skriemeļus un tajā pašā laikā nostiprināt mugurkaula un muskuļus.

KOBRAS POZA

Šī āsana novērš sakumpšanu un uzlabo stāju. Palīdz likvidēt muguras sāpes un dažādas muguras problēmas. Tās laikā palielinās spiediens uz vēdera dobuma orgāniem un tiek izārstēti aizcietējumi.  Palielinās arī ķermeņa temperatūra un tiek iznīcinātas dažādas kaites.

KAREIVJA POZA

To iesaka artrīta un osteohondrozes gadījumos jebkurā mugurkaula daļā.  Tā ir ļoti ieteicama locītavām, kā arī lai likvidētu lieko svaru gurnu un vēdera rajonā. Nostiprina visa ķermeņa muskuļus, palielina izturību un līdzsvaru. Plaušu atbrīvošana un izstiepšana šajā pozā nodrošina pilnu plaušu ventilāciju un tā savukārt nodrošina toksīnu izvadi no organisma.

BĒRNA POZA

Šī poza efektīvi nomierina nervus, cīnās ar stresu un nogurumu. Palīdz pagarināt lāpstiņas, gurnus un iegurni. Taču, ja zem galvas un ķermeņa augšējās daļas paliksiet spilvenu, paliks vieglāk mugurai un kaklam, tāpat vajadzētu pāriet galvassāpēm.

LOKA POZA

Šī poza tonizē muguras muskuļus un saglabā mugurkaula lokanumu, uzlabo stāju un palielina darba spējas.  Svara pārnešana uz vēderu samazina tauku slāni uz tā un nodrošina gremošanas sistēmas  un reproduktīvo orgānu darbības uzlabošanos. Kustīgā loka poza nodrošina kārtīgu iekšējo orgānu masāžu.

SIRSEŅA POZA

Tonizē iekšējos orgānus un palīdz ārstēt dažādas vēdera dobuma orgānu un zarnu saslimšanas. Likvidē sakumpšanu un uzlabo aknu darbību. Nostiprinās jostas vietas muskuļi, samazinās radikulīts. Uzlabojas gremošanas funkcijas un uzlabojas apetīte.

LIELO ĪKŠĶU SATVĒRIENS

Palīdz muguras sāpju gadījumos. Uzlabo asinsriti kājās, iegurnī un pastiepj ceļgalu locītavas, augšstilbus un apakšstilbus. 

Avots: uduba.com

Komentāri

Šim rakstam nav komentāru.

Lai pievienotu komentāru, ir jāielogojas!