<< Visi raksti

Jogas asanas 1. Čakras stabilizēšanai un līdzsvarošanai

0

1588

Yogi.lv @ 2014-02-26

Setu Bhandasana

Šī ir diezgan dinamiska pamatčakras poza. Pēdas stāv stabili uz zemes, aktivizējot līdzsvara un balansa funkciju. Mugurkauls ir aktīvi iesaistīts, liekās pirmās čakras enerģijas atbrīvošanā un izvadīšanā no ķermeņa.

Uzmanību: Šī poza var radīt papildus slodzi muguras lejas daļai, tāpēc, kā vienmēr, veicot jebkuru asanu, ieklausies savā ķermenī un veic to jogas skolotāja vadībā.

 

Upavista Konasana

Ļoti spēcīga asana, kas atver muguras lejas daļas un cirkšņa muskuļus, ļaujot saknes čakrai atbrīvot tās dzīvīgumu, un dot to visam ķermenim. Kad tu elpo šajā asanā, vizualizē sarkanu krāsu, kura ienāk tevī caur pirmo čakru un izplatās pa visu ķermeni.
Uzmanību: šajā pozā stiepšanās ir diezgan intensīva, tāpēc veic to tikai, ja esi pieredzējis jogas praktiķis. Vislabāk būs, ja veiksi šo pozu jogas skolotāja vadībā.

 

Komentāri

Šim rakstam nav komentāru.

Lai pievienotu komentāru, ir jāielogojas!