<< Visi raksti

Jogas asanas 2. Čakrai

0

1690

Yogi.lv @ 2014-02-26

Nataraj nozīmē deju pavēlnieks un ir Šivas dejas forma. Šī poza stiepj augšstilbus, cirksni, vēderu un uzlabo līdzsvaru. Šī poza prasa lielu koncentrēšanos.

Balasana

Šī ir visspēcīgākā poza, lai savienotos ar savu elpu, un koncentrētos uz kustībām vēderā elpošanas laikā. Šajā pozā, tu vari ļaut ūdens prānai plūst, un, kamēr tu novēro savu elpu, atmodināt sevi iekšējais dzīvei. Svarīgākais, kas tev jādara, ir jānovēro sava elpa. Nevadi to, neaizturi. Vienkārši ļauj tai plūst dabiski. Novēro, kā tā piepilda tavu vēderu un krūtis. Pievērs uzmanību iegurņa rajonam. Ko tu jūti ieelpas laikā? Un ko tu sajūti izelpojot?

 

Trikonasana

Pagrieziena kustība, šajā sakrālās čakras pozā, palīdz virzīt enerģiju otrās čakras rajonā. Šī poza palīdz būt piezemētam caur pēdām un līdzsvarā caur pamata čakru.

 

Saules Sveiciens jeb Surya Namaskar

Vislabākās otrās čakras pozas ir tās, kuras palīdz veicināt graciozas un plūstošas kustības. Kustības, kas dara mūs lokanus ķermenī, prātā un garā.

Surya Namaskar ir plūstoša pozu secība, kas ne tikai iekustina ķermeni, bet arī līdzsvaro visas čakras. To veicot, tu ne tikai uzlabo savu lokanību, bet arī koncentrēšanos un līdzsvaru. Kad tu mācies vai veic šo secību, tad brīdī, kad tu kusties no vienas pozas uz otru, strādā arī pie plūstošām un graciozām kustībām.  Ar otrās čakras saules sveicienu tu vari piedzīvot iekšēju, savstarpēju ķermeņa, prāta un elpas saplūšanu.

Tu vari atkārtot šo pozu secību, cik reizes vien vēlies. Vairums cilvēku izvēlas šo praksi veikt no rīta, kā lielisku dienas sākumu. Nav svarīgi, kad tu veic šo praksi, pats svarīgākais ir veikt, jo tā sniegs labumu gan tavam ķermenim, gan visām čakrām. Un tieši plūstošās kustības ir visnepieciešamākās. 

 

 

 

Komentāri

Pievienot komentāru

Šim rakstam nav komentāru.

Lai pievienotu komentāru, ir jāielogojas!