<< Visi raksti

Jogas asanas Kroņa čakrai

0

1532

Yogi.lv @ 2014-02-27

Savasana

Šī ir lieliska nomierinoša un līdzsvaru attīstoša poza. Kad vien tev ir iespēja, veic šo pozu ārā, svaigā gaisā. Guli uz zemes un sajūti zemes enerģijas pulsāciju savā ķermenī. Guli uz segas, nevis uz jogas paklājiņa, jo tā materiāls var neļaut tev absorbēt zemes enerģiju. Ja nepieciešams, zem kakla paliec salocītu dvielīti vai segu. Lai arī izskatās, ka šī ir ļoti vienkārša poza, patiesībā tā var būt liels izaicinājums.


Ardha Padmasana


Puslotosa poza un citas Kroņa čakras sēdus pozas ir ceļš uz augstāko apziņu. Tas ir pateicoties meditācijai, kuras laikā notiek visas lielākās pārmaiņas. Lielākoties, tieši Lotosa poza ir visbiežāk lietotā poza meditācijā.

Šī asana ir vieglāka, kā pilna lotosa pozīcija, taču nodrošina meditācijai tikpat lielu stabilitāti. Abiem ceļgaliem ir jābūt uz grīdas, citādi mugurkauls nebūs līdzsvarā.


Galvas stāja, Salamba Sirhasana

Galvas stāja ir ļoti advancēta jogas asana, un to nav ieteicam mēģināt veikt pašam. Daži jogas skolotāji iesaka praktizēt jogu vismaz gadu, pirms sākt veikt galvas stājas asanas. Šajā pozā, kā jau minēts nosaukumā, ir jāstāv uz galvas. Šajā pozā visas ķermenī esošās asinis plūst uz galvu un tiek atvērta, līdzsvarota un nomierināta kroņa čakra.

 

 

Komentāri

Pievienot komentāru

Šim rakstam nav komentāru.

Lai pievienotu komentāru, ir jāielogojas!