<< Visi raksti

Jogas izaicinājuma tests – ES UN MANS ĶERMENIS

0

1997

yogi.lv @ 2015-05-30

Vai joga tev šķiet izaicinājums? Citiem vārdiem sakot, vai tu esi tik ļoti attālinājies no sava ķermeņa, ka joga tev šķiet kaut kas neiespējams? Izpildi šo testu un noskaidro, cik lielā saskaņā tu esi ar savu ķermeni.

Izvēlies vispiemērotāko atbildi katram jautājumam. Pēc tam saskaiti iegūto punktu skaitu un uzzini atbildi.

Testa veikšanai tev būs vajadzīgs papīrs un zīmulis vai ļoti laba atmiņa.

1.MAKSIMĀLAIS LAIKS, KO SPĒJU PAVADĪT SĒŽOT UZ GRĪDAS BEZ DISKOMFORTA VAI SĀPĒM IR:

a. 30 minūtes vai ilgāk;

b. Maksimums 15 minūtes;

c. Varbūt 2 minūtes;

d. Kāda velna pēc lai es sēdētu uz grīdas? Tāpēc taču ir izdomāts dīvāns!

2.MANA MUGURA:

a. Nekad nesāp;

b. Sāp 24h diennaktī;

c. Sāp, ja esmu sēdējis pārāk ilgi;

d. Sāp, ja es regulāri nenodarbojos ar sportu.

3.MANS ASTES KAULS IR:

a. Skriemelis mugurkaulā netālu no sprandas;

b. Mana ceļgala bļodiņa;

c. Mazs, trijstūrveida kauls mana mugurkaula pamatnē;

d. Esmu pārliecināts, ka man nav astes kaula.

4.ES SASLIMSTU (SAAUKSTĒŠANĀS, GRIPA, KLEPUS UTT.) VAI SAVAINOJU SEVI (IZMEŽĢĪTA POTĪTE, IZGRIEZTS CELIS, MUGURA IZIET NO IERINDAS UTT.) VISMAZ:

a. Reizi gadā.

b. Reizi pāris mēnešos;

c. Reizi pāris nedēļās;

d. Es ļoti reti saslimstu vai tieku pie traumām.

5. MANA REDZE IR:

a. Lieliska;

b. Diezgan laba, es nēsāju brilles vai kontaktlēcas, taču mani - vai + nav ļoti lieli;

c. Ļoti slikta. Es lāgā nespēju neko saredzēt bez brillēm vai lēcām;

d. Atvainojiet, es īsti nespēju saredzēt jautājumu. Tas ir diezgan miglains.

6. PIRMĀ LIETA, KO DARU, TIKLĪDZ KĀ JŪTU, KA PALIEKU SLIMS IR:

a. Dzeru vairāk šķidruma, vairāk guļu, vēlāk ierodos darbā un saudzēju sevi dienas laikā;

b. Mēģinu sevi pierunāt neslimot vai ignorēju pirmos simptomus. Man nav laika slimot!

c. Eju uz darbu, taču čīkstu un pīkstu, ka palieku slims apšķaudot un apklepojot savus kolēģus;
d. Atpūšos, uztaisu sev augu tēju ar medu un citronu un palieku uz dīvāna, apsedzoties ar segu.  Palielinu vitamīna C uzņemšanu un palieku mākās līdz man kļūst labāk.

7. ATŠĶIRĪBA STARP CĪPSLĀM UN SAITĒ IR...

a.  Cīpslas savieno muskuļus un kaulus, bet saites savieno kaulus ar kauliem un notur orgānus vietā;

b.  Cīpslas savieno kaulus ar kauliem un notur orgānus vietā, kamēr cīpslas savieno muskuļus ar kauliem;

c. Cīpslas un saites ir tās divas lietas, kuras es vienmēr traumēju. Un ārsts pēc tam vienmēr saka : „Diemžēl nav nekā, ko es varētu darīt lietas labā!”

d. Ko , lūdzu?

8. TO, KĀ ES IZTUROS PRET SAVU ĶERMENI VISLABĀK RAKSTURO:

a. Man nepatīk kādas noteiktas mana ķermeņa daļas, bet citas man ļoti patīk. Es protu noslēpt savus trūkumus, izvēloties piemērotu apģērbu;

b. Manam ķermenim nav ne vainas, bet es nepievēršu tam daudz uzmanības;

c. Es mīlu savu ķermeni. Tas ir skaists, un es jūtos labi tajā. Es par to ļoti rūpējos, lai tas vienmēr paliktu tāds;

d.  Praktiski, sirds lēkme mani piemeklē katru reizi kad es ieskatos spogulī. Tāpēc es vienkārši vairs neskatos spogulī.

9. ES SPĒJU...

a. Noliekties un aizsniegt savus kāju īkšķus ļoti viegli;

b. Noliekties un aizsniegt savus ceļus ļoti viegli;

c. Pilnībā saliekties uz pusēm, noliecoties uz priekšu spēju ar plaukstām apņemt savas pēdas un savu ķermeņa augšdaļu varu brīvi novietot uz savām kājām;

d.  Vērst skatienu uz leju un gandrīz ieraudzīt savas pēdas.

10. MANI MUSKUĻI IR REDZAMI:

a. Ja ieskatās un saspridzina noteiktas ķermeņa daļas, tad ļoti daudzās vietās;

b. Visu laiku. Es redzu gan savus kāju muskuļus, gan roku muskuļus, gan  krūšu un vēdera muskuļus. Esmu īsts muskuļu kalns;

c. Varbūt tos var redzēt rentgenā? Rentgenā redz vispār muskuļus?

d. Šad un tad.  Ja ļoti ieskatās, tad var redzēt kaut ko muskuļveidīgu, bet lielākoties redzu gludu ķermeni ar celulītu šur un tur.1

SASKAITI PUNKTUS:

a. 3

b. 2

c. 1

d. 0

TAVI PUNKTI? : ____

KO TAVS ĶERMENIS SAKA TEV UN VAI TĀS R LABAS ZIŅAS?

Tātad, tu aizpildīji testu.  Apsveicam! Ir laiks uzzināt rezultātu.

25- 30 PUNKTI

Izskatās, ka tu jau esi pieredzējis jogs. Tev ir lieliska apzināšanās par savu ķermeni un, ja tu vēl nenodarbojies ar jogu, tad visticamāk tu to iemīlēsi tiklīdz pamēģināsi.

16- 24 PUNKTI

Ir pāris lietas, kuras tev savā ķermenī nepatīk, bet vismaz tu pievērs tam uzmanību! Kad tu strādāsi ar sevi  ar jogas vingrinājumu un meditācijas palīdzību, tavi sliktie ieradumi ar laiku pazudīs paši no sevis. Tev nebūs nepieciešams gribasspēks, jo rūpes par sevi liks tev justies tik labi!

8-15 PUNKTI

Joga var palīdzēt tev vairāk apzināties savu ķermeni un uzlabot tavu pašvērtējumu. Tu atklāsi sajūtas, muskuļus un enerģiju, par kuru esamību tu pat nekad neiedomājies.  Ja tu nepievērs uzmanību savam ķermenim, tas sabruks un salūzīs ātrāk. Tu taču to nevēlies!

0-7 PUNKTI

Kādas runas par jogu!? Tu knapi vispār saproti, ka tev ir ķermenis! Vai nu tādēļ, ka tu tam nepievērs nemaz uzmanības, vai tādēļ, ka tu sev nepatīc tik ļoti, ka nevēlies neko kopīgu ar savu ķermeni. Joga var maigi un pakāpeniski ļaut tev uzsākt jaunas attiecības pašam ar sevi.  Attiecības, kas būtu balstītas uz cieņu nu novērtēšanu.

 

 

Komentāri

Šim rakstam nav komentāru.

Lai pievienotu komentāru, ir jāielogojas!