<< Visi raksti

Jogas pozas ikdienas problēmām

0

1880

yogi.lv @ 2015-06-29

Tvirts dibens, spēcīgas rokas un mugurkauls – jogai ir pozas, kas palīdzēs tev iegūt to visu. Žurnāls Vogue India , iesaka kā tev tikt galā ar savām ikdienas problēmām ar šīs senās mākslas, ko dēvē par jogu, palīdzību.

Presītes Nirvāna

Poza, kas palīdzēt tev spēcināt vēdera muskuļus un nostiprināt mugurkaulu ir laivas poza jeb Navāsana.

Kā: apsēdies ar saliektiem ceļiem, pēdas pie grīdas. Atvirzies nedaudz atpakaļ un iztaisno rokas, plauktas uz augšu. Iztaisno kājas – tavam ķermenim jābūt V burta formā. Noturi šo pozu 5-10 elpas.

Spēcīgas kājas

Nostiprini ķermeņa apakšējo daļu un augšstilbus ar Dievietes pozu.

: nostājies ar platām kājām, kā sumo cīkstonis. Saliec ceļus līdz tavi augšstilbi ir paralēli grīdai.  Ceļiem jābūt tieši virs potītēm. Rokas cel augšup, elkoņiem jābūt 90 grādu leņķi. Noturi šo pozu 5 elpas.  

Tonizēts dupsis

Viena poza, kas piedāvā vislabāko tavam dibenam ir Tilta poza.

Kā: Apgulies uz muguras, pēdas gurnu platumā un pilnībā pie zemes. Rokas paralēli ķermenim. Ieelpā cel iegurni augšup un sasprindzini sēžamvietas muskuļu, vienlaicīgi spiežot papēžus un plaukstas grīdā. Noturi šo pozu dažas elpas un laidies atpakaļ uz zemes.

Spēcīga ķermeņa augšdaļa

Nostiprini ķermeņa augšdaļu un rokas ar Delfīna pozu.

Kā: Nostājies suņa pozā ar skatu uz leju. Lēnām saliec rokas un virzi apakšdelmus pie zemes, elkoņiem jābūt pie grīdas. Plaukstas sadod kopā un virzi augšup aiz galvas. Tipiskā delfīna pozā, tavas plaukstas būtu uz grīdas, bet šajā variācijā tu strādā ar tricepsiem un bicepsiem, balansējot sava ķermeņa svaru uz apakšdelmiem. 

Foto modele -Lisa Haydon
Bilde: Anima Agency

Komentāri

Šim rakstam nav komentāru.

Lai pievienotu komentāru, ir jāielogojas!