<< Visi raksti

Kurš jogas veids tev ir vispiemērotākais?

0

2808

KATHRYN BUDIG @ 2014-06-19

Tātad ar ko tev būtu jāsāk?  Es esmu izvēlējusies dažus no vispopulārākajiem jogas veidiem un salīdzinājusi tos, lai tu varētu izvēlēties savai personībai visatbilstošāko praksi. Uztver to kā satikšanos ar jogu. Tikai tāpēc, ka esi piedzīvojis vienu neveiksmīgu randiņu, nenozīmē, ka tev nekad nepaveiksies mīlestībā. Tas pats notiek jogas pasaulē. Tikai tāpēc,ka tev nepatīk viens jogas veids vai skolotājs nenozīmē, ka aiz stūri tevi negaida tavs perfektais jogas skolotājs (vai šajā gadījumā jogas studija).

Esi atvērts visām iespējām!  Mērķis ir atrast to jogas veidu, kas tevi iedvesmo un liek tev ar prieku darboties uz jogas paklājiņa.

Par vispopulārākajām jogas iesācēju kļūdām lasi šeit.

Atlētiskam censonim

Tev patīk kārtīgi pasvīst sporta zālē, smagi strādāt un veltīt sevi mērķa sasniegšanai. Tavs moto ir “Es to izdarīšu!”

Tev patiks Aštanga joga. Šo jogas veidu vari veikt individuāli vai jogas instruktora vadītā nodarbībā. Aštanga joga ir izveidot no pozu virknēm, kuras tiek veiktas konkrētā secībā. Šī pozu virkne ir izaicinoša un kaislīga –lieliska spēka attīstībai. Fantastisks veids kā ieraudzīt iegūtos rezultātus.

Stresa pārņemtajiem

Ja tu nepārtraukti pārstrādājies un izej no rāmjiem, ja tev šķiet neiespējami apstādināt galvā un prātā notiekošos procesus, tev patiks Vinjasa plūsmas joga vai spēka joga. Vinjasa un spēka joga pakāpeniski rada ķermenī siltumu pateicoties patstāvīgām kustībām. Kamēr tu būsi aizņemts ar sviedru radīšanu, prātam nebūs laika domāt ne par ko citu. Tas koncentrēsies tikai uz konkrētām jogas pozām un to pilnveidošanu. Tas ir lielisks veids kā atbrīvot sevi no domām par padarāmo darbu sarakstu un pilnībā atbrīvot sevi, lai spētu būt šeit un tagad.

Grāmatu tārpiem

Tu esi gudrs, izglītots un domu pilns. Tevi varētu dēvēt par informācijas sūkli. Tu gribi apgūt un saprast anatomiju, lai zinātu kā tavs ķermenis kustās un strādā un kā to pasargāt prakses laikā.

Tev patiks Ajengāra joga. Šo jogas veidu ieviesa B.K.S. Ajengārs, kuru var uzskatīt par vienu no ietekmīgākajām personām jogas pasaulē. Šajā stilā liels uzsvars tiek likts tieši uz anatomiskajām detaļām. Šis jogas veids ietver sevī daudz atkārtojumus, koncentrēšanos uz detaļām, daudz papildlīdzekļu – bloki, segas, jostas utt. Tiek izmantoti, lai tu nostātos ikvienā pozā pilnīgi pareizi.

Sociālam tauriņam

Tava prakse vienmēr ietver sevī draugus un lielu kompāniju. Tu mīli smieties, spēlēties un vienmēr esi atvērts jaunu draugu iegūšanai, pat jogas zālē.

Tev patiks Akro joga vai joga uz ūdens. Šie jogas veidi iekļauj sevī komunicēšanu un sadarbošanos ar citiem. Joga uz ūdens ir joga uz sērfošanas dēļiem, kamēr Akro joga parasti notiek parkos un pie dabas. Taču abos variantos tev noteikti būs gana jautri.

Avots: womenshealth

Komentāri

Šim rakstam nav komentāru.

Lai pievienotu komentāru, ir jāielogojas!