<< Visi raksti

4 vienkāršas jogas pozas riteņbraucējiem, lai atbrīvotos no muguras sāpēm

0

1371

bicycling.com @ 2014-03-19

 

 Lai arī interneta žurnāls riteņbraucējiem bicycling.com iesaka šīs pozas tieši riteņbraucējiem muguras sāpju likvidēšanai, tās palīdzēs jebkuram, kurš grib atbrīvot savu mugurkaulu no sāpēm.  

 

Noliekties un turēt

Sēdi taisni uz krēsla ar taisnu muguru un pēdām pilnībā pie grīdas. Noliec savu galvu un kaklu uz priekšu, cik vien zemu vari, pleci paliek vietā. Sakrusto savus pirkstus kopā sev aiz galvas, elkoņi uz sāniem, un maigi spied uz galvas aizmugurējo daļu. Noturi šo pozu 8 dziļas ieelpas/izelpas. Atkārto 3 reizes.

Ērgļa roku poza

Paliec sēžot un izstiep rokas sev priekšā, plecu augstumā. Sakrusto rokas, kreisā roka virs labās rokas un pacel apakšdelmus perpendikulāri grīdai. Plaukstas sakrusto. Ar ieelpu cel rokas augšup, ar izelpu laid lejā. Tā ir viena reize. Dari tā vismaz piecas reizes, tad atbrīvo rokas, samaini tās, un veic šo vingrinājumu vēlreiz. 

 

 

Muguras sagrieziens

Apsēdies uz paklājiņa un novieto savu labo pēdu uz grīdas ārpusē pie kreisā ceļa. Virzi savu kreiso pēdu atpakaļ, novietojot to zem sava labā augšstilba. Ieelpo, pacel savu kreiso roku augšup, un novieto elkoni labā ceļa ārpusē. Labo roku novieto uz grīdas, sev aiz muguras, ieelpo un pagriezies pa labi. Noturi šo pozu 5 ieelpas/izelpas. Tad atkārto uz otru pusi. 

Kaķis -govs


Sāc atrodoties rāpus uz grīdas, skatiens fokusējās uz grīdu. Ieelpo, ar izelpu noapaļo muguru kā kaķis, galva noliecas uz leju un zods virzās pie krūtīm. Ieelpo un virzies uz augšu, ceļot gurnus, asteskaulu un krūtis uz griestiem. Skatiens vērsts uz augšu. Izelpo un atgriezies kaķa pozā. Atkārto šo vingrinājumu 10 reizes.

 

Photo: Andy Friedman un iStock

Komentāri

Pievienot komentāru

Šim rakstam nav komentāru.

Lai pievienotu komentāru, ir jāielogojas!