<< Visi raksti

10 veidi, kā stress darbojas mūsu labā

0

1313

Roberts Eštons @ 2015-12-04

1. Uzvara šķēršļu skrējienā. Kad jūs ar kādu sacenšaties un katrā ziņā gribat izcīnīt uzvaru, stress rada adrenalīna pieplūdumu un vairo spēkus. Tomēr satraucieties vienīgi par tādiem “šķēršļu skrējieniem”, kuri jums tiešām ļoti svarīgi un kuros noteikti vēlaties uzvarēt!

2. Darba nodošanas termiņš. Ja kādam darbam ir noteikts termiņš, kas cilvēkam pašam turklāt liekas pieņemams, tā tuvošanās var radīt pozitīvu stresu, kurš nāk par labu darbam. Ja kāds darbs jāpadara zināmā laikā, bieži vien tas veicas labāk. Mēģiniet noteikt sev termiņus pats!

3. Mīlestība. Mēs visi vēlamies spēcīgas, noturīgas attiecības, tāpēc ir gluži dabiski, ka mīlestība reizēm kļūst par stresa avotu. Risiniet savas problēmas kopīgi, izmantojot enerģijas pieplūdumu, ko rada jūsu abpusējā garīgā spriedze!

4. Glābiņš. Ja nebūtu stresa, šīs dabas dotās bioķīmiskās atbildes uz bīstamām situācijām, mēs nevarētu tik strauji reaģēt uz reālām fiziskām briesmām, lai no tām izvairītos. Briesmu situācijā glābjošais stress rodas pats no sevis.

5. Satiksmes sastrēgums. Tā tiešām ir situācija, kura dažbrīd liek nervozēt, taču neļaujieties stresam, labāk paklausieties mūziku! Izmantojiet šo laiku, lai darītu kaut ko pozitīvu un relaksējošu!

6. Pārstrādāšanās. Šajā gadījumā stresa pazīmes var noderēt. Darba slodzei piemīt īpašība pieaugt nemanāmi, taču, kad stress sasniedzis kritisku līmeni, uztveriet to kā norādi, ka jāatpūšas!

7. Varonība. Ejot pa ielu, jūs pēkšņi ieraugāt, ka mazs bērns izskrien ielas vidū. Stresa reakcija var piešķirt jums vajadzīgo spēku un veiklību, lai strauji steigtos bērnam pakaļ un viņu glābtu.

8. Veselīgs stress. Zinātnieki ir noskaidrojuši, ka mazliet veselīgas spriedzes nāk cilvēkam tikai par labu. Citiem vārdiem sakot, nevajag palaisties kūtrumā! Lai pozitīva stresa vilnis nes jūs uz priekšu!

9. Atmiņa. Ar stresu saistītus notikumus ir vieglāk atcerēties. Cilvēks, piemēram, mēdz teikt: “Šī aina palika man atmiņā kā iededzināta.” Šāda, stresa izraisīta reakcija dod konkrētu labumu: mēs drīzāk iemācāmies neatkārtot kļūdas.

10. Mērķu pārvērtēšana. Ja cenšaties visiem spēkiem, bet panākumi izpaliek, uzskatiet neveiksmju radīto stresu par stopsignālu! Apstājieties un visu labi pārdomājiet! Stress nav draudi ceļā uz panākumiem, tikai brīdinājuma zīme.

Fpto:indianexpress.com

Komentāri

Šim rakstam nav komentāru.

Lai pievienotu komentāru, ir jāielogojas!