<< Visi raksti

Gribi uzlabot savu seksuālo dzīvi? Praktizē jogu!

0

1567

Ari Benderskijs, abesmarket.com @ 2015-05-11

Joga ir patiešām apbrīnojama prakse, tā palīdz uzlabot līdzsvaru, gan fiziski gan mentāli; stimulē un virza enerģijas plūsmu augšup pa ķermeni un palīdz dabiski attīrīt ķermeni no toksīniem un uzlabo iekšējo orgānu darbību. Joga palīdz atbrīvoties un uzlabo asins plūsmu caur visu ķermeni, kas ir lieliski, kad vēlies praktizēt jogu, lai savienotos ar savu partneri dziļākā līmenī - garīgi, fiziski un, jā, arī seksuāli.

Jogas prakses ietekme uz tavām attiecībām ar mīļoto, laulāto partneri, mīļāko – ikvienu ar, kuru tev ir intīmas attiecības, patiešām ir ievērojama un konkrētas pozas var palīdz uzlabot arī tavas seksuālās attiecības.

JOGA VAR PALĪDZĒT UZLABOT TAVU SEKSA DZĪVI

Tici, vai nē, bet jogas prakse tiešām var uzlabot arī šo dzīves sfēru.  2009. gadā Seksuālās Medicīnas Žurnāla veiktais pētījums liecina, ka regulāra jogas prakse uzlabot vairākus seksuālās funkcijas aspektus sievietēm, kā piemēram –kaisle, orgasms un vispārējs apmierinājums.  

Kā mēs varam izmantot jogu, lai uzlabotu savu seksa dzīvi?

Regulāra jogas prakse:

  • Uzlabo lokanību;
  • Tonizē ķermeni, padarot to spēcīgu;
  • Uzlabo ķermeņa vizuālo izskatu;
  • Sniedz tev pārliecību par sevi;
  • Uzlabo tavu koncentrēšanās spēju un apzinātību konkrētajā mirklī;
  • Konkrētas pozas, tādas kā  upavistha konasana (sēdus poza ar platām kājām uz sāniem) palielina asins pieplūdi iegurnim un palielina libido.  

5 JOGAS POZAS LABĀKAM SEKSAM  

Tātad tu esi gatavs strādāt, lai lietas guļamistabā notiktu daudz brīvāk? Pamēģini šīs pozas, lai piešķirtu dzirkstelīti savām attiecībām:

  1. Sēdus liekšanās uz priekšu platām kajām (Upavistha Konasana) –uzlabo libido palielinot asins pieplūdumu iegurnim.
  2. Plecu stāja (Salamba Sarvangasana) – pagrieztā asins plūsma samazina aizkaitināmību un stresu, nomierina prātu un ķermeni.
  3. Tauriņa poza guļus  (Supta Baddha Konasana) – palīdz samazināt PMS un menopauzes simptomus un nodrošina reproduktīvo orgānu funkcijas. 
  4. Kaķa – govs poza (Marjaryasana/Bitilasana) – Kad tu kusties šajā pozā, pārejot no govs pozas kaķa pozā, kēgela muskuļi nostiprinās, jo tie strādā, lai kontrolētu astes kaulu.   Spēcīgi kēgela muskuļi sniedz labākus, vairāk kontrolētus orgasmus.
  5. Kobras poza (Bhudžangāsana) - 1) Tā atver sirdi; atverot sirds čakru mēs atveram savu sirdi pretī iespējām mīlēt – sevi un citus.  2) Tā ir poza, kas sniedz ļoti daudz enerģijas, kas ir īpaši svarīgi tiem, kuri biezi jūtas noguruši, lai nodarbotos ar seksu.

Avots un titulfoto: http://www.abesmarket.com/

Komentāri

Šim rakstam nav komentāru.

Lai pievienotu komentāru, ir jāielogojas!