<< Visi raksti

Jogas pozas diabēta simptomu mazināšanai

0

1301

Džeina Heijmane @ 2014-05-03

Pētījumi ir pierādījuši, ka cilvēki, kas cieš no diabēta var iegūt atvieglojumu regulāri praktizējot jogu.  Šis materiāls ir par labākajām pozām tieši diabētiķiem. Taču jābrīdina, ka šīs pozas var būt arī kaitīgas, it īpaši diabētiķiem. Dažas pozas var radīt papildus slodzi ķermenim, kas var cilvēkam likt justies slikti, izsaukt nelabu dūšu un pat vemšanu. Pats labākais un ieteicamākas, ja nekad, nekad neesi bijis jogas nodarbībā, pirms uzsākt jogot mājās, ir konsultēties ar savu ārstu un apmeklēt jogas speciālistu, kas specializējas šajā jautājumā. 

 

Pētījumi ir pierādījuši, ka cilvēki, kas cieš no diabēta var iegūt atvieglojumu regulāri praktizējot jogu.  Šis materiāls ir par labākajām pozām tieši diabētiķiem. Taču jābrīdina, ka šīs pozas var būt arī kaitīgas, it īpaši diabētiķiem. Dažas pozas var radīt papildus slodzi ķermenim, kas var cilvēkam likt justies slikti, izsaukt nelabu dūšu un pat vemšanu. Pats labākais un ieteicamākas, ja nekad, nekad neesi bijis jogas nodarbībā, pirms uzsākt jogot mājās, ir konsultēties ar savu ārstu un apmeklēt jogas speciālistu, kas specializējas šajā jautājumā. 

 

Visvienkāršākā poza un arī visizplatītākā ir suņa poza ar skatienu lejup. Šī poza ir lieliska nervu nomierināšanai un uzlabo gremošanu. Kontrolē un pazemina asinsspiedienu, kurš parasti 2.tipa diabētiķiem ir augsts. Vislabākais veids kā noturēt šo pozu, ir izplest pirkstus pēc iespējas platāk un sasprindzināt vēdera muskuļus, velkot nabiņu uz iekšu.  Klasiskā varianta, papēži ir pie grīdas, taču, ja tas rada milzīgas neērtības vai sāpes, tad droši vari saliekt ceļgalus.  

Lielā īkšķa poza stāvus un guļus

Šī ir vēl viena poza, kas palīdz uzlabot gremošanas sistēmas darbu un atnes mieru. Tā stimulē asins plūsmu uz aknām un nierēm un pasargā iekšējos orgānus no bojājumiem. Asins pieplūduma aknām stimulēšana, pasargā tās no bojājumiem, jo diabēts ir viens no lielākajiem nieru mazspējas iemesliem. Kājas saliekšana ceļgalā ir atļauta, lai atbrīvotos no sāpēm un spriedzes, ja tāda rodas kāju turot taisnu.Ja nepieciešams, izmanto jogas palīglīdzekļus. 

 

Trijstūra poza

Šī specifiskā poza palīdz tavai ķermeņa vēdera daļai pozitīvi reaģēt uz jogu. Tā arī palīdz gremošanai, kas ir svarīgi diabētiķiem dzīves kvalitātes uzlabošanai. Ja šajā pozā tu nejūties ērti, es ieteiktu lietot jogas bloku atbalstam. Tu vari arī šo pozu veikt, atbalstoties pret sienu. Atceries šo pozu veikt uz abām pusēm.

 

 

 
 
 
Rietumu intensīvā stiepšanās

Šī poza intensīvi strādā ar mūsu iegurni. Pārliecinies, ka strādā vēdera muskuļi, nevis muguras lejas daļa. Iegurņa muskulis diabētiķiem , lielākoties, ir vājš, īpaši sievietēm, tāpēc šī poza ir ļoti noderīga. Sievietēm bieži ir sūdzības par urīnpūsli un vēdera izeju. Šī poza stimulē arī asins pieplūdumu aknām, kas ir pirmā palīdzība gremošanas problēmu gadījumā. Šī poza samazina arī korpulenci.

 

Varoņa poza. Tāpat kā citas pozas, arī šī strādā ar gremošanu un iegurni un samazina asinsspiedienu. Lai praktizētu šo pozu, iegurnim ir jābūt taisnam un nostieptam, pleciem jābūt taisniem un uz augšu, nevis noapaļotiem uz priekšu. Ideālā variantā tev būtu jāsēž uz grīdas, starp savām pēdām. Tomēr, ja tas sagādā neciešamas sāpes, tad droši izmanto palīglīdzekļus un starp pēdām novieto spilvenu.

 

 

Info pirmavots:myhealthylivingcoach.com

Komentāri

Pievienot komentāru

Šim rakstam nav komentāru.

Lai pievienotu komentāru, ir jāielogojas!