<< Visi raksti

5 apslēptie ieguvumi no suņa pozas

0

1759

Sherrell Moore-Tucker @ 2014-07-05

Ja kaut reizi esi apmeklējis jogas nodarbību, tad noteikti esi veicis suņa poza. Suņa poza ar skatienu uz leju ir viena no pamatpozām, kuru bieži izmanto dažādās Vinyasa plūsmas jogas nodarbībās un citās. Tās mērķis ir pastiept rokas, muguru un kājas. Šie ieguvumi ir acīmredzami, taču ir vēl arī tādi, kurus mēs, iespējams, pat nenojaušam. Suņa poza var būt liels izaicinājums, jo tās laikā muskuļi strādā ar kājām gaisā. 

5 APSLĒPTIE IEGUVUMI NO SUŅA POZAS

1.NOSTIPRINA VĒDERA MUSKUĻUS

Šajā pozā nostiprinās vēdera muskuļi (tāpat kā laivas pozā), kuri attiecīgi atbalsta mugurkaulu.

2.UZLABO ASINSRITI

Daudzi aizmirst, ka šī poza arī ir apgrieztā poza. Gurni paceļas, un galva nokrīt zemāk par sirdi. Gravitātes spēks tiek pielietots svaiga asiņu plūsma ieplūst asinsritē.

3.UZLABO GREMOŠANU

Lai arī suņa poza nav pilns nolieciens vai sagrieziens, šī poza veicina nelielu vēdera muskuļu saspringumu, kas notiek pateicoties nabiņas ievilkšanai uz iekšu. Šīs pozas laikā tiek stimulēti tādi orgāni kā nieres, aknas un liesa, kas attiecīgi uzlabo gremošanas funkciju.

4.TONIZĒ KĀJAS UN ROKAS

Šī poza kā neviena cita sagatavo cilvēka fizisko ķermeni, īpaši rokas un kājas stāvošajām jogas pozām un tām, kurās jāstāv uz rokām.

5.SAMAZINA NEMIERU

Mugurkaula un kakla muskuļu un skriemeļu izkustināšana un pastiepšana ļauj tavai galvai un domām atbrīvoties.

Nākamajā reizē kad pildīsi suņa pozu, atceries par visiem šiem ieguvumiem un turpini ar jaunu iedvesmas vilni.

 

 

Komentāri

Šim rakstam nav komentāru.

Lai pievienotu komentāru, ir jāielogojas!