<< Visi raksti

5 Jogas pozas omas uzlabošanai

0

1691

Keita Kendāle @ Yogi.lv @ 2014-03-19

Paģiras? PMS sindroms? Smaga diena darbā? Šīs pacilājošās kustības palielinās tavu enerģijas daudzumu un atgriezīs smaidu tavā sejā. Jogas guru Keita Kendāle parādīs tev kā.

Trīs kāju suns

Kam? Gūžām, lāpstiņām, pleciem
Kā? Sāc atrodoties uz plaukstām un ceļgaliem. Plauktu pirksti plati, īkšķi vērsti uz iekšu(govs poza). Ar ieelpu iztaisno kājas, celies augšā tā, lai pēdas ir pilnībā pie grīdas, sēžamvietu cel augšā uz griestiem. Ieņem suņa pozu. Stum savas lāpstiņas atpakaļ un prom no mugurkaula un ausīm. Svaru sadali vienmērīgi starp abām rokām., ar ieelpu pacel kreiso kāju gaisā un saliec kāju celī. Celis virzienā uz griestiem. Noturi šo pozu 5 elpas. Pēc tam samaini kājas. Ja nepieciešams atpūties pa vidu.

 

 

Atspiediens
Kam? Vēdera un roku tonizēšanai
Kā? No suņa pozas virzies lēnām uz priekšu, pārnes svaru vēl vairāk uz priekšu. Pleci ir pāri plaukstas locītavām un mazliet, mazliet ieliecies elkoņos. Sasprindzini vēdera muskuļus, nabiņu virzot iekšā, mugurkaula virzienā. Ja vēlies pārveidot šo pozu, tad nolaid ceļgalus lejā pie grīdas un veic šo pozu atbalstoties uz roku apakšdelmiem. No kroņa čakrai līdz papēžiem jābūt vienai taisnai līnijai. Noturi 5 elpas.

 

 

Uz sāniem
Kam? Vidukļa formēšanai
Kā? Iepriekšējā poza ir šīs pozas sākums. Novieto savu labo roku paklājiņa centrā. Virzies uz sāniem, ceļot labo roku gaisā, kājas novieto vienu uz otras uz sāniem. Ja nepieciešams, labo celi laid pie grīdas, tādējādi būs vieglāk noturēt līdzsvaru, un nebūs tik liela slodze rokai. Lai pastiprinātu pozu, kreiso pēdu pacel augšup, gurnus virzot uz debesīm. Noturi šo pozu 5 elpas.

 

 

Rokzvaigzne
Kam? Plecu un krūšu atvēršanai
Kā? No iepriekšējās pozas, kreiso pēdu pacel augšup un virzi uz aizmuguri, aiz sevis, un noliec uz grīdas. Astes kaulu centrē uz grīdu un cel gurnus uz augšu. Kreisā roka virzās augšup, pāri galvai, nevis uz griestiem, bet uz paklājiņa augšējo malu. Paliec šajā pozā tik ilgi, kamēr jūties ērti. Lai izietu no pozas, kreiso kāju virzi sākumpozīcijā un novieto abas rokas un pēdas uz grīdu. Veic to pašu kustību secību uz otru pusi.

 

 

Augšējā suņa poza
Kam? Stiepj vēdera muskuļus, kaklu un plecus.
Kā? Guli taisni uz vēdera, ar seju pret grīdu. Novieto plaukstas zem pleciem un virzi tuvāk viduklim. Spied gurnus pie grīdas, vēders uz iekšu, nabiņa virzās pie mugurkaula, ar ieelpu, celies augšup, rokas turot taisni, un cel gurnus augšup, lai tie vairs nepieskaras grīdai. Spied lāpstiņas kopā. Noturi šo pozu 5 elpas.

 

 

Fotogalerija

Komentāri

Pievienot komentāru

Šim rakstam nav komentāru.

Lai pievienotu komentāru, ir jāielogojas!