<< Visi raksti

Atšķirības starp augšējā suņa pozu un kobras pozu

0

1961

Nensija Welkere @ 2014-07-13

Vai tu jebkad esi domājis par to kā atšķiras augšējā suņa poza un kobras poza?

Lai veiktu suņa pozu ar skatienu uz augšu (Urdhva Mukha Svanāsana),sāc ar guļus pozīciju. Apgulies uz grīdas, uz vēdera; kājas un viss pārējais ķermenis pilnībā pie grīdas. Rokas gar sāniem, ar plaukstām pie vidukļa. Ar ieelpu, atbalstot rokas pret grīdu, stiepies augšā tā, lai rokas ir pilnīgi taisnā līnijā no pleciem līdz plaukstas locītavai.

Ar ko augšējā suņa poza atšķiras no kobras pozas?

 

Kobras poza (Bhujangāsana) arī sākās ar pozīciju guļus, taču rokas ir taisni zem pleciem un atrodas nedaudz priekšā ķermenim.  Turi elkoņus tuvu ķermenim un cel krūtis augšup no grīdas. Kājas, pēdas un ceļgali ir pilnībā pie grīdas un spēcina tavu stiepšanos uz augšu, brīdī, kad tavas rokas ceļas augšup no grīdas. Suņa pozā ar skatienu uz augšu, lielākais svars ir uz rokām un plaukstas locītavām. Plecus virzi prom no ausīm, aktīvi stumjot tos lejā, astes kaula virzienā. Lai padziļinātu stiepšanas, pacel kājas augšup no grīdas.

Suņa poza ar skatienu uz augšu, soli pa solim

1.Sāc ar galda pozu, lēnām virzi gurnus lejā pie grīdas

2. Plaukstas spied grīdā, plecus virzi uz leju un atpakaļ, krūtis uz priekšu un galvas augšējo kroņa daļu virzi augšup uz griestiem

3.Ar ieelpu pacel gurnus un kājas augšup no grīdas, pēdu pirkstus spied grīdā un veic Mula Bandha

4.Noturi šo pozu 1-3 elpas

5.Lai izietu no pozas, saliec ceļus un nostājiet atkal galda pozā

Suņa poza ar skatienu augšup atver krūtis un nostiprina visu ķermeni. Šajā pozā nostiprinās mugurkauls un tiek stimulētas nieres un centrālā nervu sistēma. Ja nepieciešams, zem plaukstām vari novietot jogas blokus, papildus atbalstam. 

Avots:doyoyoga.com

Komentāri

Šim rakstam nav komentāru.

Lai pievienotu komentāru, ir jāielogojas!