<< Visi raksti

Bērna poza - Balāsana

0

1766

Kristīne Somere @Yogi.lv @ 2014-09-30

Balāsana jeb bēna poza ir viena no pozām, kuru plaši pielieto visos jogas atzaros, gan pieagušo, gan bērnu nodarbībās. Šī poza ir lieliska gan pati par sevi, gan kalpo kā starppoza starp citām āsanām un pozām, kā arī bieži tiek lietota kā noslēdzošā poza nodarbības beigās. 

 

 

 

Ieguvumi:

  • Atbrīvo no stresa un nemiera
  • Maigi stiepj muguru
  • Samazina galvassāpes
  • Pastiepj potītes, ceļgalus un gurnus
  • Uzlabo gremošanas sistēmas darbību

Kā veikt šo pozu:

  • Sēdi uz ceļiem
  • Noliecies uz priekšu, virzi krūtis pie augšstilbiem un pieri pie grīdas
  • Rokas turi gar sāniem ar plaukstām uz augšu
  • Izejot no pozas lēnām celies augšā, paceļot galvu un krūtis un atgriežoties sākumpozīcijā

Variācija:

  • Rokas izstieptas taisni priekšā. Tas nodrošina papildus stiepšanos mugurai. Lai palielinātu stiepšanos muguras augšdaļā, vai kakla, sprandas daļā, virzi zodu sev pie krūtīm.

Modifikācija:

Dažiem cilvēkiem var būt apgrūtināta elpošana šajā pozā. Tādā gadījumā, ceļgali ir jātur mazliet atvērtus, ļaujot vēderam iegulties starp augšstilbiem. Tas atvieglos elpošanas funkciju.

Elpošana:

Svarīgi ir elpot ar vēderu, lai sajustu šo vēdera kustību ieelpas, izelpas brīdī un sajustu kā vēders pieskaras mūsu augšstilbiem. Tas nodrošina maigu masāžu mūsu iekšējiem orgāniem un nostiprina diafragmu. 

Komentāri

Šim rakstam nav komentāru.

Lai pievienotu komentāru, ir jāielogojas!