<< Visi raksti

Joga ar palīglīdzekļiem

0

1526

COREEN MURPHY @ 2014-09-09

MEDITĀCIJA

Ikviens var zināt, svarīgāk ir saprast! - Alberts Einšteins

 

Es sāku praktizēt jogu, kad man bija 19 gadu. Mana pirmā skolotāja, Maurēna Ameče, izskaidroja man, cik pateicīgai man ir jābūt un cik gudrai man jākļūst pateicoties tam, ka esmu atklājusi jogu tik agrā jaunībā.

Ikvienam ir šī pirmā reize jogā, un es atceros savu tā it kā tas būtu noticis tikai vakar.

Pēc 13 gadu jogas prakses, es reti kad atgriežos pie pašiem jogas pamatiem. Pie pareizas formas enerģētiski un strukturāli. Man, āsana ir kļuvusi par otro mani, un veidu kā atbrīvoties, attīrīt prātu un savienoties ar sevi. Taču, gan šobrīd, gan laiku pa laikam, ir ļoti svarīgi pārbaudīt pašus pamatus un mūsu pozas jeb pareizu ķermeņa novietojumu āsanā.

 Prānas enerģiskās kustības ir tās, kas rada āsanas un strukturālas pozas jeb pareizs ķermeņa novietojums ir tas, kas motivē prānas plūsmu. Ir svarīgi ik pa laikam pārbaudīt savas pozas, lai pārliecinātos, ka neesam radījuši nepareizus ieradumus un lai spētu iegūt maksimālu labumu no jogas prakses.

Šis raksts ir izveidots tā, lai tu ātri, ērti un viegli varētu pārbaudīt savu jogas praksi, kā arī pārveidot to izmantojot jogas jostu un bloku.

 

APLIEC JOGAS JOSTU SEV AP ROKĀM, NOFIKSĒ TO TIEŠI ZEM ELKOŅIEM, ROKAS TUROTPLECU PLATUMĀ.

SUŅA POZA AR SKATIENU UZ LEJU

DĒĻA POZA JEB ATSPIEDIENS

ELKOŅI 90 GRĀDU LEŅĶĪ

AUGŠEJĀ SUŅA POZA

 

NOLIECIENI UZ PRIEKŠU

LAI PADZIĻINĀTU NOLIECIENU

 

 

 

NOLIECIENI UZ AIZMUGURI

PRAKTIZĒJOT NATARADŽĀSANU

NATARADŽĀSANA

EKA PADA RAJAKAPOTASANA/ BALOŽA POZA 

 

LOTOSA POZA

GOMUKĀSANA

Avots un foto: ourbodybook.com

 

Komentāri

Šim rakstam nav komentāru.

Lai pievienotu komentāru, ir jāielogojas!