<< Visi raksti

Joga strādājot pie datora

0

1756

NIKOLA DŽEINA HOBS @ 2014-06-25

Rietumos mēs nez kādēļ domājam, ka dators ir priekšmets, kuram ir obligāti jāatrodas uz galda. Pie tā ir jābūt krēslam uz kura mēs stundām ilgi sēžam, turklāt darām to saliekušies, sagrozījušies, vai iestrēguši vienā pozā. Kāpēc? Vairums no mums lieto klēpjdatoru vai planšeti, kuru varam lietot jebkur! Kāpēc ierobežot sevi un iesprostot vienā rāmī? Apaļi pleci, muguras sāpes,  deformēts kakls, saspringti gūžas kauli – tie ir tikai daži no simptomiem, no kuriem ciešs tie, kas pavada pie datora garas stundas. Ko darīt? Ja vien tev nav jābūt ģērbtam smalkā smokingā vai jābūt iesprostotam lepnā kabinetā, mēs iesakām pārvākties uz grīdu! Un ņemt datoru līdzi!

KLĒPJDATORA POZAS

Piedāvājam dažas no pozām, kurās tu vari turpmāk pavadīt laiku pie datora. Iesākumā, tas varbūt būs sarežģīti, bet mūsu ķermenis ātri pierod pie jaunām pozām, tāpēc apbruņojies ar pacietību un turpini iesākto! Noturi katru pozu 2-3 minūtes un koncentrējies nevis uz muskuļu stiepšanu, bet uz to atbrīvošanu. Pēc kāda laika ķermenis ātri adaptēsies baloža, tauriņa un citām pozām.

KOBRA

 

 Šī ir brīnišķīga poza, ja tev sāp muguras lejas daļa no liekšanās uz priekšu visu dienu. Koncentrējies uz krūšu pacelšanu augšup un plecus virzi prom no ausīm un uz leju.

 

TAURIŅA POZA

 

Šajā pozā lieliski pastiepsies augšstilbi. Virzi pēdas tuvāk vai tālāk no sevis, lai samazinātu un palielinātu efektu.

BALOŽA POZA

šī poza ir lieliska sēžamvietas muskuļiem. it īpaši, ja esi sēdējis uz tiem visu dienu. ja jūties nelīdzsvarots, tad nebaidies pavadīt pozā uz vienu kāju vairāk laika kā uz otras. galvenais, izpildi ar abām kājām. 

PŪĶA POZA

 

Lieliska poza gurnu atvēršanai un patiešām atbrīvo un pastiepj visus gurnu muskuļus, kas tikuši noslogoti sēdēšanas laikā. Ja tu nevari novietot savus augšdelmus uz grīdas, tad pacelies augstāk un atbalsties uz rokām.

TUPUS

Šo pozu, šķiet, var izpildīt ikviens. Taču tieši pateicoties tam, ka mēs ilgas stundas katru dienu pavadām sēžot pie datora, mēs kļūstam tik stīvi, ka mums ir grūti noturēt pat šo pozu. Ja nepieciešams zem papēžiem novieto pāris biezas grāmatas stabilitātei (lai negāzelētos uz priekšu).

 

APAKŠDELMA STĀJA

 

Izaicinoši vai ne? Taču, ne neiespējami! Kad būsi apguvis šo pozu, tu spēsi to pat izbaudīt!

Materiāla avots: mindmuscleyoga.com

Komentāri

Šim rakstam nav komentāru.

Lai pievienotu komentāru, ir jāielogojas!