<< Visi raksti

Kaķa poza jeb Mardžarjāsana

0

1793

yogi.lv @ 2014-07-17

 

Kaķa pozu visbiežāk taisa kopā ar govs pozu, kuru veic ieelpā un kaķa pozu izelpā. Tās anatomiskais fokuss ir dzemde, taču emocionālā līmenī tā iedarbojas kā pretlīdzeklis stresam. Šajā pozā patiepjas ķermeņa aizmugurējā daļa un kakls, maigi masējas mugurkauls un orgāni vēdera dobumā.  Esi uzmanīgs ar šo pozu, ja tev ir kakla trauma – tad veicot šo pozu galvu turi vienā līnijā ar ķermeni.

Ja tev ir problēmas noapaļot pašu muguras augšdaļu, tad palīdzi kādam izlikt roku nedaudz virs un starp lāpstiņām, lai aktivizētu šo vietu.

1.Sāc atrodieties ar plaukstām un ceļiem uz grīdas. Pārliecinies, ka tavi ceļi ir tieši zem gurniem  un tavas plaukstas locītavas, elkoņi un pleci ir vienā līnijā, perpendikulāri grīdai. Centrē galvu neitrālā pozīcijā, acis skatās uz grīdu.

2.Ar izelpu noapaļo muguru virzienā pret griestiem, taču tajā pašā laikā rokas un kājas paliek savā vietā. Atbrīvo galvu virzienā pret grīdu, bet zodu nestum pie krūtīm.

3. Ieelpo, atgriezies sākumpozīcijā.

Komentāri

Šim rakstam nav komentāru.

Lai pievienotu komentāru, ir jāielogojas!