<< Visi raksti

Marīčjāsana 1

0

1556

yogi.lv @ 2014-05-01

“Kad praktizētājs izjūt vienādu attālumu no rumpja priekšas, aizmugures un sāniem līdz savam iekšējam centram, papildus simetriski izlīdzinot muguras muskuļu, rokas muskuļu, lāpstiņu novietojumu un rokas locītavu un kāju satvērienu, es teiktu,viņš ir tuvu ananta samāpatti stāvoklim, t.i.vienmērīgi apskauj savu dvēseli no visām pusēm, tuvojas tai, it kā visas ķermeņa daļas būtu pilnībā sakausētas ar iekšējo centru.”B.K.S. Ajengārs

1.Apsēdieties Dandāsanā

2.Salieciet labo kājas celi un novietojiet papēdi vienā līnijā ar labo sēžas kaulu; kājas pirksti vērsti uz priekšu. Stiepiet labo plecu uz priekšu, līdz paduse skar saliektā ceļa iekšpusi. Izstiepiet labo roku uz priekšu.

3.Izelpojiet un aplieciet labo roku ap saliekto apakšstilbu un augšstilbu; turpiniet virzīt roku aiz vidukļa. Tad saķeriet labās plaukstas locītavu ar kreiso roku vai kreisās plaukstas locītavu ar labo roku; delnas vērstas uz āru. Saliekto kāju turiet perpendikulāri grīdai.

4.Pagrieziet ķermeņa augšdaļu atpakaļ, lai skatītos uz priekšu. Izelpojiet un iztaisnojiet muguru, tad noliecoties un stiepjoties tuviniet zodu kreisajam apakšstilbam un mēģiniet atbalstīt pieri uz kājas. Turiet pozu 20-30sekundes. Ieelpojiet, paceliet ķermeņa augšdaļu, līdz sēžai taisni; atbrīvojiet rokas un iztaisnojiet labo kāju, apsēžoties Dandāsanā. Atkārtojiet darbību secību uz otru pusi. Atgriezieties Dandāsanā.

Foto:dollarphotoclub.com

Komentāri

Pievienot komentāru

Šim rakstam nav komentāru.

Lai pievienotu komentāru, ir jāielogojas!