<< Visi raksti

Utānāsana jeb intensīvā stiepšanās uz priekšu

0

1531

yogi.lv @ 2014-05-28

Esiet uzmanīgi ar šo pozu, ja jums ir kādas muguras traumas, tādā gadījumā veiciet šo pozu, ar saliektiem ceļgaliem, nevis taisnām kājām. Vai arī veiciet Ardha Uttanāsana,ar rokām atbalstoties pret sienu, kājas perpendikulāri rumpim un rokas paralēli grīdai.    

Tāpat var rīkoties arī iesācēji. Nevis turēt statisku pozu, bet būt lēnā enerģētiskā kustībā. Vispirms iztaisno kājas,  pēc tam saliec ceļos, atkārto šo kustību vairākas reizes. Tādējādi izvairīsieties no saišu sastiepuma un traumām.

Ja vēlaties padziļināt šo pozu un palielināt kāju aizmugurējo daļu stiepšanos, pacelieties nedaudz uz pirkstgaliem un celiet papēžus no grīdas augšup. Pēc tam atgriezieties sākumpozīcijā.

1.Nostājieties Tadāsanā. Paceliet rokas virs galvas, līdz tās atrodas perpendikulāri grīdai un paralēli viena otrai. Plaukstas vērstas uz iekšu.

2.Izelpojiet un noliecieties uz priekšu, sākot no vidukļa, stiepjot ķermeņa augšdaļu un rokas uz priekšu. Skatiens vērsts nedaudz uz priekšu.

3.Turot mugurkaulu un kaklu izstieptus, nolaidiet rokas lejā, ar pirkstgaliem pieskaroties pie grīdas zem pleciem. Celiet krūškurvi uz augšu, skatieties augšup un atlieciet muguru.

4.Stiepiet rokas uz aizmuguri, novietojiet pirkstgalus abpus pēdām vienā līnijā ar kāju pirkstiem. Turiet kāju aizmugures muskuļus pilnībā nostieptus.

5.Izelpojiet, salieciet rokas elkoņos, nolaidiet galvu lejā un tuviniet ķermeņa augšdaļu kājām. Pielieciet galvu pie kājām, cik vien tuvu iespējams. Turiet pozu līdz 60 sekundēm, ieelpojiet, paceliet galvu un krūškurvi, izstiepjot mugurkaulu, pakāpeniski celiet ķermeņa augšdaļu uz augšu, atgriežoties Tadāsanā. 

Komentāri

Pievienot komentāru

Šim rakstam nav komentāru.

Lai pievienotu komentāru, ir jāielogojas!