<< Visi raksti

Uthita Hasta Pādāsana jeb Izstiepto roku un kāju poza

0

1371

yogi.lv @ 2014-04-30

Stāvošajās āsanās ideālā variantā, kad esat veicis lecienu ar abām kājām uz sāniem, potītēm ir jābūt tieši zem roku plaukstu locītavām. Ja veicot kādu no stāvošajām pozām, jūtat,ka kaut kas nav kārtībā, tad atgriezieties šajā sākumpozīcijā uz izlabojiet/pārbaudiet to. Šī poza atver krūtis un nostiprina kājas. 

1.Nostājieties Tadāsanā

2.Salieciet kājas ceļos un paceliet rokas pie krūtīm, turot elkoņus plati, vienā līnijā ar pleciem.

3.Izelpojiet un ar lēcienu novietojiet kājas plati, izstiepjot rokas uz sāniem. Pēdas – apmēram 1.2m attālumā vienu no otras, rokas izstieptas uz sāniem plecu augstumā, plaukstas vērstas uz leju. Pārliecinieties,ka pēdas ir novietotas paralēli un kāju pirksti vērsti uz priekšu. Celiet krūškurvi uz augšu un skatieties uz priekšu. Turiet pozu pāris sekunžu, tad ar lēcienu atgriezieties Tadāsanā. 

Foto:yogaartandscience.com

Info: B.K.S. Ajengārs "Jogas gudrība un prakse", Zvaigzne ABC

Komentāri

Pievienot komentāru

Šim rakstam nav komentāru.

Lai pievienotu komentāru, ir jāielogojas!