<< Visi raksti

Vīrāsana jeb varoņa poza

0

1587

yogi.lv @ 2014-06-18

Šajā pozā stiepjas augšstilbi, ceļgali un potītes.  Tiek uzlabota gremošanas sistēmas funkcija un organisms atbrīvojas no liekajām gāzēm.  Varoņa poza atvieglo menopauzes simptomus, samazina kāju pietūkumu grūtniecības laikā. Šo pozu iesaka terapeitiskos nolūkos augsta asinsspiediena un astmas gadījumos.  Ar šo pozu jāuzmanās ceļgalu un potīšu traumu gadījumos. Ja jūtat sāpes potīšu rajonā, tad novietojiet zem tām sarullētu dvieli.

1.Apsēdieties Dandāsanā. Sagatavojiet segas vai blokus, ko palikt zem dibena., ja 3.solī tas neatradīsies ērtā stāvoklī uz grīdas.

2.Nostājieties uz ceļiem, turot ceļgalus kopā, bet pēdas 45cm attālumā vienu no otras. Ar īkšķu palīdzību pagrieziet ikru muskuļus uz ārpusi.

3.Nolaidiet dibenu uz grīdas (vai uz segām vai uz blokiem) starp papēžiem; kāju pirksti vērsti uz aizmuguri. Apakšstilbu iekšmalām vajadzētu pieskarties augšstilbu ārmalām; augšstilbi ir paralēli. Uzlieciet plaukstas uz ceļgaliem. Turiet pozu 1-5 minūtes. Piecelieties četrrāpus un izstiepiet vienu kāju, pēc tam otru. Beigās atgriezies Dandāsanā.

Šajā pozā ir iespējamas variācijas. Izstiepiet rokas sev priekšā, perpendikulāri ķermenim un paralēli grīdai, pēc tam ar ieelpu cel rokas augšā. Rokas perpendikulāri grīdai un plaukstas pret griestiem. Stiepies uz augšu. 

Komentāri

Šim rakstam nav komentāru.

Lai pievienotu komentāru, ir jāielogojas!