<< Visi raksti

Joga ar partneri

0

2057

wholeliving.com @ 2014-11-19

Joga ar partneri var palīdzēt jums padziļināt gan savas attiecības, gan jogas pozas.  Pieturoties pie otra,  noturēt līdzsvaru ir daudz vieglāk kā vienam pašam; turklāt ir vieglāk ieiet pozās dziļāk un noturēt tās ilgāk. Tas palielina ķermeņa spēcināšanu kā arī padara aktīvāku stiepšanos. Tāpat darbs tandēmā uzlabo savstarpējo komunikāciju.  Lai veiktu jogu ar partneri ne tev, ne tavam partnerim nav jābūt superlokanam vai spēcīgam.  Uzaicini sev piebiedroties  partneri, laulāto draugu, mīļoto vai jebkuru citu ar kuru vēlies jogot kopā.

 

 

 

 NOLIECIENS UZ AIZMUGURI

 

Ieguvums: Palielina plaušu kapacitāti, nostiprina ķermeni un uzlabo noskaņojumu.

Kā veikt: Stāviet ar seju viens pret otru, pēdas gurnu platumā, tā, lai jūs varat ērti satvērt viens otra elkoņus, ar saliektām rokām. Ieelpā celiet krūtis uz augšu un izelpā liecieties atpakaļ, iztaisnojiet rokas. Noturiet pozu 2-3 ieelpas, izelpas un atgriezieties sākumpozīcijā. 

NOLIECIENS UZ PRIEKŠU

Ieguvumi: Stiepj augšstilbus un atbrīvo no spriedzes.

Kā veiktStāviet ar mugurām kopā. Pēdas nesaskaras. Noliecieties uz priekšu tā, lai dibeni saskaras.  Stiepieties ar rokām uz aizmuguri, saķeriet un turiet savu partneru plaukstas, rokas vai plecus (atkarībā no jūsu abu lokanuma) un stumiet ķermeņus pretī viens otram. Noturiet pozu 2-3 elpas.  Tad atbrīvojiet rokas, nolaidiet tās lejā un celieties augšup. Atgriezieties sākumpozīcijā.

Lai padziļinātu pozu: Turieties cieši viens pie otra rokām un pārnesiet savu svaru uz kāju pēdu priekšējo daļu, paceliet papēžus no grīdas. Tā, lai jūsu ķermeņi sasveras nedaudz uz priekšu, virzienā prom viens no otra.  

DUBULTAIS KOKS

 

Ieguvumi: Nostiprina līdzsvara izjūtu un atver iekšējos augšstilbus.

Kā veiktStāviet blakām viens otram, lūkojoties vienā virzienā. Savu iekšējo roku aplieciet partnerim ap vidukli. Stabili stāvot uz iekšējās kājas, manipulējiet ar ārējo kāju, novietojot to uz iekšējās kājas potītes, ikriem vai augšstilba.  Nenovietojiet to uz ceļgala! Ārējās rokas celiet augšā un savienojiet kopā. Noturiet šo pozu 5-10 elpas uz katru pusi.

KRĒSLA POZA

 

Ieguvumi: Uzlabo stāju

Kā veiktStāviet ar mugurām kopā, savienojiet elkoņus. Sajūtiet un pielāgojieties pantera elpai. Spiediet kopā muguras un speriet soli uz priekšu, taču jūsu abu mugurkauls un krustu daļa paliek kopā. Ejiet tik tālu uz priekšu, kamēr atrodaties sēdus pozīcijā (ne zemāk par 90 grādiem). Noturiet pozu 2-3 elpas un lēnām atgriezieties sākumpozīcijā.

Lai padziļinātu pozu: uzmanīgi celieties augšup un laidieties lejā. Atkārtojiet vairākas reizes.  

SAGRIEZIENS

 

Ieguvumi: palielina asins pieplūdi mugurkaula diskiem, atjauno muguru, uzlabo lokanību un atbrīvo no slodzes.  

Kā veiktsēdiet ar sakrustotām kājām, virzienā viens pret otru. Ceļgali saskaras. Ieelpa iztaisnojiet mugurkaulu un sagriezieties pa labi, ar labo roku stiepjoties uz aizmuguri. Ar savu labo roku satveriet partnera kreiso roku.  Izdariet to abi. Izelpā maigi pavelciet. Noturiet šo pozu 3 elpas. Atbrīvojiet tvērienu un atkārtojiet uz otru pusi. 

NOLIECIENS SĒDUS 1.DAĻA

 

Ieguvumi: pastiepj augšstilbus un muguru vienam partnerim, kamēr otram nodrošina sirds atvēršanu.

Kā veiktsēdiet tā, lai muguras, sākot no astes kaula līdz galvas augšai, būtu kopā. Partneris A tur kājas gurnu platumā un taisni sev priekšā, ceļgali virzienā uz augšu (ja nepieciešams ceļus nedaudz ieliec).

2.DAĻA

 

Partneris B saliec ceļus, pēdas stabili pie grīdas. Partneris A sāk noliecienu uz priekšu, kamēr sajūt nelielu stiepšanos. Partneris B virzās tajā paša virzienā,ceļot dibenu augšā no grīdas un guļot ar muguru uz savu partneri un tuvinot pēdas sev klāt, lai palielinātu atbalstu. Noturi pozu 3-5 elpas un tad lēnām atgriezies sākumpozīcijā. Samainieties vietām un atkārtojiet. 

3. DAĻA 

Lai padziļinātu pozu: (ja jums ir muguras problēmas, tad izlaidiet šo). Partneris B ar rokām stiepjas uz augšu un aizsniedz partnera A pēdu pirkstus. Ja tas ir par daudz, tad laid rokas lejā. 

Foto: BRYAN GARDNER, Avots: wholeliving.com

Komentāri

Šim rakstam nav komentāru.

Lai pievienotu komentāru, ir jāielogojas!