<< Visi raksti

3 yin yogas pozas, kas pagarina locītavu mūžu

0

1319

Amy Gamerman, @ 2015-03-20

 

Viss, kas mums ir nepieciešams, ir pacietība

 

Yin jogas eksperte Sara Poversa piedāvā šo trīs pozu secību un iesaka sākt praksi noturot katru pozu aptuveni 1-3 minūtes. No pozas jāiziet lēnām un ar ieelpu. Starp pozām atpūties neitrālā pozā vienu minūti. Lēnām, pagarini laiku pozā.

 

 

BĒRNA POZA AR PLATIEM CEĻIEM UN SAGRIEZIENU UZ SĀNIEM

Apsēdies sēdus uz ceļiem, stum muguru pie gurniem, atvirzot ceļus  tik tālu, cik vari bez sāpēm. Sagriez labo plecu virzienā uz kreiso celi, stiepjot kreiso roku uz aizmuguri.  Galvu sagriez uz sāna un novieto uz augšējās, labās rokas. Atkārto uz otru pusi.

 

 

 

SFINKSA

Apgulies uz vēdera ar taisnām kājām. Atbalsti ķermeņa augšdaļu uz augšdelmiem. Plaukstas kopā  sev priekša. Paliec šajā pozā nesaliecot plecus un neradot spriedzi sprandā.

 

 

 

ADATAS ACS


Apgulies uz muguras, ceļi saliekti pie sevis. Novieto labo potīti uz kreisā ceļgala un velc to vizrienā uz sevi, apķerot ar kreiso roku caur ārpusi kreisajam kājai un labo roku virzot sarp kājām, lai saķertu kreiso celi. Atkārto visu uz otru pusi. 

 

Ilustrācijas : Reena De La Rosa, Teksts: Amy Gamerman, Avots: www.oprah.com

Komentāri

Šim rakstam nav komentāru.

Lai pievienotu komentāru, ir jāielogojas!