<< Visi raksti

10 Ājūrvēdas padomi, kā dzert ūdeni

0

1850

Džulī Berniera @ 2014-05-10

Kas gan tur liels? Var nodomāt lielākā daļa no mums. Kurš gan nezina kā dzert ūdeni? Un tomēr, Ajūrvēda piedāvā konkrētus padomus ūdens dzeršanā, lai iegūtu maksimālo efektu.Tikai mazliet apzinātāk sāc skatīties uz ūdens dzeršanu, un tu pamanīsi, ka tas var būt dzīvi izmainošs process. Dažiem tas var nozīmēt iespēju neskraidīt uz labierīcībām pēc katra ūdens malka, citiem tas var nozīmēt, atbrīvoties no smaguma un pilnības sajūtas pēc maltītes, citiem no sāpēm vēderā pēc ēšanas. Un tas viss, tikai pateicoties mazām, bet nozīmīgām pārmaiņām. 

10 padomi:

1. Pirmkārt, nedzer stāvot kājās! Vienmēr apsēdies, kad dzer. Tāpat kā ēst, arī dzert vajag sēžot.

2. Dzer maziem malkiem, sūcot ūdeni, nevis lejot sevī iekšā kā no ūdens krāna. Mazi malki. Ieelpa, izelpa un atkal mazs malks ūdens.

3.Malko ūdeni mazās devās visas dienas garumā. Ja tu vienā reizē iedzersi lielu daudzumu ūdens, tavs ķermenis patiesībā nemaz nespēs to absorbēt. Lielākā daļa vienkārši caur urīnu iztecēs ārā.   

4. Ūdenim ir jābūt vismaz istabas temperatūrā. Vislabāk siltu. Auksts un ledains ūdens var burtiski nodzesēt gremošanas uguni.  

5. Ēšanas laikā, ja slāpst, uzņem minimālu ūdens daudzumu, jo ja tu uzņemsi pārāk daudz, tavam kuņģim nebūs pietiekami daudz vietas gremošanas procesiem.  Atceries šo likumu. Maltītes laikā piepildi savu kuņģi sekojoši: 50% ēdiens, 25% ūdens, un 25% atstāj tukšu, lai gremošanas process var noritēt veiksmīgi.

6. Šī paša iemesla dēļ, nedzer pārāk daudz ūdens pirms vai pēc maltītes.

7. Dzer tad, kad tev slāpst.  Tā ir dabīga vajadzība, kura ir jāapmierina. Tas nozīmē, ka tavam organismam ir nepieciešams ūdens.

8. Tikpat dažādi kā mēs paši, ir ieteikumi un rekomendācijas par uzturu un ūdens dzeršanu, taču atceraties, ka likums – 8 glāzes ūdens dienā nevar tikt attiecināts uz visiem. Mūsu ķermenim ir šī fantastiskā spēja noteikt kad tas ir izslāpis,tāpēc sekojiet 

savām sajūtām. Nedzeriet tikai dzeršanas pēc, lai izdzertu pēc iespējas vairāk ūdens. Ja visas dienas laikā ik pa brīdim uzņemsi mazu malku ūdens, ar to pietiks, lai uzņemtu tik, cik tavam organismam nepieciešams.

9. Tavs urīns ir viens no rādītājiem, kas ziņo par to vai tu uzņem pietiekami daudzumu šķidruma. Tam ir jābūt dzidram un ar gaišu nokrāsu, ja tas ir ļoti tumšs un dzeltens, tas nozīmē, ka tev jādzer vairāk. 

10. Tavas lūpas ir nākamais rādītājs. Ja tās ir sausas, dzer vairāk ūdens.

Foto:topispired.com

Info: elephantjournal.com

Komentāri

Pievienot komentāru

Šim rakstam nav komentāru.

Lai pievienotu komentāru, ir jāielogojas!