<< Visi raksti

Ājūrvēdas rekomendācijas vatas, pittas un kaphas balansēšanai

0

1830

yogi.lv @ 2014-06-24

Izvēlies vismaz trīs no šīm rekomendācijām un pielieto tās katru dienu vismaz 3 nedēļas.  Rekomendācijas vari variēt un mainīt. 

Lai balansētu Vatu:

  1. Turies siltumā, ģērbies silti un neļauj savam ķermenim nosalt.
  2. Veic nomierinošas pašmasāžas ar eļļu.
  3. Ēd galvenokārt tikai pagatavotus produktus un lieto nedaudz garšvielas. (Izvairies no svaigiem produktiem)
  4. Veido ikdienas rutīnu un katru rītu  pārskati dienas plānojumu, lai zinātu, kas tālāk sekos.
  5. Valkā mīkstas, ērtas drēbes
  6. Praktizē maigas, nomierinošas jogas pozas
  7. Pavadi laiku vienatnē pie dabas, ideālā variantā pie ezera vai kādas citas ūdens tilpnes.
  8. Samazini vai pārstāj lietot kofeīnu, baltos miltus, cukuru un konservētus jau iepriekš pagatavotus ēdienus

Lai balansētu Pittu:

  1. Netuntulējies biezās drēbēs.
  2. Pavadi laiku svaigā gaisā, bet izvairies no tiešiem saules stariem.
  3. Ēd daudz augļus un dārzeņus.
  4. Izvairies no ļoti sāļiem, asiem un eļļainiem ēdieniem.
  5. Izpaud savas jūtas konstruktīvā veidā
  6. Veic pastaigas vakaros, kad spīd mēness
  7. Samazini vai pārstāj lietot kofeīnu, baltos miltus, cukuru un konservētus jau iepriekš pagatavotus ēdienus

Lai balansētu Kaphu:

  1. Katru dienu veic enerģiskus vingrinājumus.
  2. Izvairies no eļļainiem un ceptiem ēdieniem.
  3. Ēd daudz dārzeņus un lieto mazliet garšvielas.
  4. Ēd mazāk maizi vai pārstāj pavisam.
  5. Izvairies no rutīnas. Pieņem izaicinājumus, izmēģini jaunas lietas, ceļo.
  6. Izpaud savu radošumu, realizē jaunu projektus, tiecies uz mērķu piepildījumu.
  7. Praktizē izrādīt savu balsi un jūtas.
  8. Samazini vai pārstāj lietot kofeīnu, baltos miltus, cukuru un konservētus jau iepriekš pagatavotus ēdienus.

 

Komentāri

Šim rakstam nav komentāru.

Lai pievienotu komentāru, ir jāielogojas!