<< Visi raksti

8 Detoksa vingrinājumi imunitātes uzlabošanai

0

1740

wholeliving.com @ 2014-11-24

Imūnsistēmas darbības nodrošināšanai vissvarīgākais ir kustības. Ja Jūsu darbs ir sēdošs un jūsu muskuļi saspringti, tad limfa nespēj izvadīt piesārņojumu, un organisma spēja cīnīties ar saslimšanām būtiski samazinās.  Stiepšanās un pastaigas svaigā gaisā stimulē limfas plūsmu un tādējādi arī uzlabo imūnsistēmas darbību. Veic šo āsanu virkni pirms vai pēc 45 minūšu pastaigas svaigā gaisā. Ja ārā ir pārāk auksts, vai tu jūti pirmos saaukstēšanās simptomus, tad izlaid pastaigu. Stiepšanās un limfas plūsmas stimulēšana palīdzēs uzlabot organisma aizsargspējas. Šie vingrinājumi iedarbojas uz ķermeņa daļām, kur notiek vislielākā limfas plūsma, kā arī uz starpribu muskuļiem. Iedarbība uz tiem palīdzēs tev elpot vieglāk. 

Galvas vingrinājums

 

KO TAS DOD? Virza limfu cauri kaklam un sprandai ,un mīkstina un nomierina iekaisušu kaklu.  

KĀ VEIKT? Stāvi vai sēdi ar izgāztām krūtīm, taisnu muguru un plecus virziet uz leju. Ļaujiet galvai brīvi nokarāties lejup. Atbrīvojies un noturi galvu lejā 30 sekundes. 
 

V-veida kājas atbalstītas pret sienu 

KO TAS DOD?  Atver gurnus un stimulē labāku limfas plūsmu cirksnī.  

KĀ TO VEIKT?  Guli uz muguras ar sēžamvietas muskuļiem pie sienas. Kājas virzi taisni augšā un pēc tam uz sāniem. Virzi kājas cik tālu vien vari uz sāniem, turot tās taisni. Noturi pozi 1-2 minūtes. 
 

Banāna poza

KO TĀ DOD? Atver un nostiprina muskuļus starp ribām.  

KĀ TO VEIKT?  Guļot uz muguras, sadod pirkstus kopā un ar rokām stiepies taisni pāri galvai, kamēr rokas pieskarās grīdai.  Turot rokas un pēdas uz grīdas,virzi pēdas un plaukstas cik tālu vien vari uz labo pusi. Lai padziļinātu stiepšanos, pārliec kreiso kāju pāri labajai potītei.  Noturi pozu vismaz vienu minūti. Atkārto vingrinājumu uz otru pusi.
 

Ķermeņa stiepšana

 

KO TAS DOD? Atver limfu plūsmu krūtīs, plaušās, padusēs un kaklā un sprandā. Stiepj muskuļus, kuri tiek noslogoti klepojot. 

KĀ TO VEIKT? Novieto rokas uz krēsla atzveltnes un ej atpakaļ līdz brīdim, kamēr rokas un  mugura ir pilnībā iztaisnotas. Kājas taisnas un astes kauls nedaudz piepacelts. Galva atbrīvota. Notur pozu 1 minūti. 
 

Aktīva elpošana

KO TAS DOD?  Nostiprina muskuļus starp ribām, kas atvieglo elpošanu un atvieglo atklepošanu.

KĀ TO VEIKT? Nosien bantīti vai zeķubikses sev apkārt, tieši zem krūtīm. Stāvi taisni un elpo dziļi tā, lai krūšu kurvis cilājas. Tev jāsajūt lente. Veic 10-15 dziļas ieelpas, izelpas. 
 

Guļošais enģelis

KO TAS DOD? Atver paduses un krūtis, veiconot limfas ateci. 

KĀ TO VEIKT? Novieto zem galvas spilvenu vai salocīas segas. Iekārtojies tā, lai galva, spranda un lāpstiņas ir uz tā. Rokas virzi uz sāniem tā, lai tās pieskarās grīdai. VIrzi rokas augšup un lejup nepārtrauktā kustībā vienu minūti, imitējot sniega enģeli. Mēģini noturēt rokas visu laiku pie grīdas.
 

Kāju šūpošana

KO TAS DOD? Pumpē limfu cauri ķermeņa lejas daļai.  

KĀ TO VEIKT? Rokas novieto uz gurniem. Stāvi uz vienas kājas, otru kāju pacel augšā un šupo uz priekšu un atpakaļ. Izvēlies sev piemērotāko amplitūtu, saglabājot stabilitāti. Pārliecinies, ka netiek nospiesta muguras lejas daļa. Minimizē kustību muguras lejas daļā pārliecinoties,ka nesasveries uz priekšu.  Šūpojies 20 reizes ar katru kāju. 
 

Roku šūpošana

KO TAS DOD? Stimulē limfas plūsmu caur padusēs, krūtīm un plaušām. 

KĀ TO VEIKT? Stāvi, kājas gurnu platumā, rokas taisni gar sāniem. Šūpo vienu roku gar sāniem uz priekšu, otru atpakaļ. Apmēram 1-2 minūtes. Krūtis netiek virzītas uz priekšu.

Avots: wholeliving.com
 

Komentāri

Šim rakstam nav komentāru.

Lai pievienotu komentāru, ir jāielogojas!