<< Visi raksti

6 maldīgi priekštati par vegānismu

0

1573

yogi.lv @ 2015-07-06

 

Šodien, kad aizvien vairāk cilvēku pievēršas vegānismam,  reti kurš uzskata, ka vegāns ir cilvēks, kurš tikai grauž burkānus. Taču vēl joprojām pastāv dažādi aplami uzskati par šo ēšanas filosofiju jeb diētu, kā to mēdz dēvēt citi. Pamēģināsim apskatīt dažus no tiem.

 

 

1.VEGĀNS UZTURS VIENMĒR IR ĻOTI VESELĪGS, VAI PRETĒJI – NEVESELĪGS.

Ir daudz pētījumu, kas pierāda, ka vegāns uzturs samazina risku saslimt ar dažādām slimībām un principā uzlabo veselību.  Par to liecina gan pētījumi, gan cilvēku pieredze. Taču tā nebūt negarantē izcilu veselību! Varat visu dienu ēst baltmaizi vai kartupeļus frī un būsiet vegāns, bet ne pavisam veselīgs.  It īpaši, ja nenodarbojaties ar sportu vai esat patstāvīgā stresā.

2.VEGĀNI NEUZŅEM PIETIEKAMI DAUDZ OLBALTUMVIELU

Kvinoja, pākšaugi un brokoļi – šie ir tikai pāris produkti, kas satur vairāk olbaltumvielu kā gaļa.

3.VEGĀNIEM PIETRŪKST VITAMĪNU UN MINERĀLVIELU

Zaļajos dārzeņos ir ļoti daudz kalcija, sēklās Omega 3 taukskābju utt. visas svarģās vielas, kas ir atrodamas dzīvnieku izcelsmes produktos, var iegūt arī no augiem. Izņēmums ir Vitamīns B12, tāpēc to būtu noteikti jāuzņem papildus uztura bagātinātāju formā.

4.BŪT PAR VEGĀNU IR GRŪTI

Protams, uzsākot jebko jaunu, mēs saskaramies ar grūtībām. Bet ir grūtāk, ja mēs nemainām savu dzīvi vienas dienas laikā, bet pakāpeniski. Piemēram, sākt brokastīs dzert zaļo smūtiju.

5.VEGĀNIEM BEZ SALĀTIEM NAV NEKAS CITS KO ĒST

Ieejiet jebkurā vegānā uztura vietnē un dažu minūšu laikā pārliecināsieties par pretējo.

6.BŪT VEGĀNAM IR DĀRGI

Tas patiešām var būt dārgi, ja pērkam daudz dārgus produktus, superfūdus, uztura bagātinātājus utt., taču sabalansējot un plānojot savu ēdienkarti mēs varam būtiski ierobežot savus izdevumus.

http://yogajournal.ru/body/food/veganstvo-6-oshibochnykh-predstavleniy-/

Foto: Anna Verdina

Komentāri

Šim rakstam nav komentāru.

Lai pievienotu komentāru, ir jāielogojas!