<< Visi raksti

9 pazīmes,kas liecina par nepilnvērtīgu uzturu

0

1977

yogi.lv @ 2014-04-02

Ceļš uz hroniskām slimībām bieži sākās mūsu šķīvi! Lai uzlabotu savu veselības stāvokli, daudzi cilvēki izvēlas dzert tabletes, taču jāatceras, ka šādas rīcības ēnu puse ir tā, ka zāles bieži vien ārstē simptomus, nevis slimības cēloņus.

9 pazīmes, kuras liecina, ka veselības un laimes trūkums var būt nepietiekamu minerālvielu un vitamīnu trūkuma rezultāts.

1. Nemiers un depresīvs noskaņojums
Depresīvs noskaņojums un aizkaitināmība ir ne tikai psiholoģiska problēma, to var izraisīt arī C, B un D vitamīna, kalcija, selēna, hroma, omega 3 taukskābju un dzelzs trūkums.

2. Vāji kauli
Nav nozīmes, cik vecs tu esi, stipri kauli ir vitāli nepieciešami, lai jutos vesels un spēcīgs. Ja tev ar to ir problēmas, iespējams, trūkst vitamīns A, vitamīns C, vitamīns D un vitamīns K, kā arī iespējams vara, cinka un magnija deficīts.

3. Sausi , bojāti mati un lūstoši nagi
Gan sievietēm, gan vīriešiem matu un nagu skaistums ir vienlīdz nozīmīgs, tāpēc, ja šķiet, ka tie nav ideālā stāvoklī, var trūkt vitamīns B5, B6, B12.

4. Patstāvīgs nogurums
Reizēm mūs piemeklē sajūta, ka tik daudz ko gribētos izdarīt, taču patstāvīgais enerģijas trūkums un nogurums to liedz. Tas ir viens no galvenajiem iemesliem, kas liedz mums dzīvot pilnvērtīgu un aktīvu dzīvi ar pilnu krūti. Tas var liecināt par vitamīna B1, B3, B11, B12, vitamīna C, vitamīna D, dzelzs, kālija vai magnija trūkums.

5. Hiperaktivitāte
Reizēm mums iesaka nomierinošus medikamentus, taču vienīgais, kas mums vajadzīgs, lai nomierinātus savu prātu ir vitamīns B1, B2, B5, E, omega-3 taukskābes, dzelzs, magnijs vai cinks.

6. Vāja imunitāte, liela uzņēmība pret infekcijām
Neviens no mums nevēlas būt patstāvīgi slims vai cīnīties ar dažādām infekcijām un iekaisumiem. Stipra imūnsistēma var palīdzēt, tāpēc, lai to stiprinātu, uzņem vitamīnus A, C, D un E, hromu, selēnu, magniju vai cinku.

7. Problēmas ar ādu
Izsitumi, sarkani pleķi, ekzēma un tumši plankumi var būt ļoti kaitinoši un nogurdinoši, ja ar tiem visu laiku jācīnās. Tas var novest arī pie zema pašvērtējuma. Mēs, protams, varam ārstēt ādas problēmas, taču ir svarīgi zināt, ka šādas problēmas ļoti bieži izraisa vitamīna A, B3, B8, C, E, omega-3 taukskābes, vara, selēna vai cinka trūkums.

8. Gremošanas traucējumi
Ja tavs organisms nespēj kārtīgi sagremot un pārstrādāt ēdienu, pat vislabākā diēta pasaulē būs bezjēdzīga. Vāja gremošanas sistēma, aizcietējumi, caureja, gāzes un citas šāda rakstura problēmas var signalizēt par vitamīna B11 un dzelzs, B8, B12, C, D, E, K, selēna, magnija vai cinka trūkumu.

9. Bezmiegs
90 % cilvēku, kuriem ir problēmas ar miegu, ciešs arī no citām hroniskām kaitēm, tādām kā diabēts, sirds slimības, augsts asinsspiediens. Tāpat viņi var sūdzēties par depresiju un svara pieaugumu. Bezmiega cēlonis bieži vien ir vitamīna B11, E, kalcija, magnija vai cinka trūkums.

Foto:kozzi.com

Komentāri

Pievienot komentāru

Šim rakstam nav komentāru.

Lai pievienotu komentāru, ir jāielogojas!