<< Visi raksti

Kāpēc javeic nedzīvā poza?

0

1305

Viktorija Vudhola @ 2015-09-05

Desmit minūšu atpūšanās nedzīvajā pozā (šavāsana) nodarbības beigās spēcīgi iedarbojas daudzējādā ziņā.

I. ATSLĀBINA. Ta atslābina muskuļus un sabalansē nodarbībā paveikto, pirms atgriežaties ikdienā.

2. DZIEDINA. Tā ir iespēja no domām pāriet uz prāta zemapziņas slāņiem, kur rodama dziedināšana.

3. ATJAUNO. Atslābināšanās nomoda ir ļoti vērtīga nervu sistēmai.

Lai gan šavāsana šķiet vienkārša — ir tikai nekustīgi jāguļ —, dažiem cilvēkiem tā rada grūtības. Ja raizējaties, ka jūsu dzīve ir uz sabrukuma robežas un jau tā esat pavadījis nodarbībā pārāk daudz laika, sākumā piespiediet sevi nekustīgi gulēt kaut dažas minūtes un tad pamazām šo laiku paildziniet.

Šīs dažas atvēlētās minūtes darīs jūs daudz enerģiskāku un ievērojami uzlabos darbaspējas.

Foto: Simeone Scaramozzino Photos

Viktorija Vudhola grāmatas "Jogas ikvienam" fragmenti

Komentāri

Šim rakstam nav komentāru.

Lai pievienotu komentāru, ir jāielogojas!