<< Visi raksti

Ērgļa poza - Garudasana ar Ananda Jogas affirmāciju

0

1469

Ališa Alvīne Raituma @ 2015-02-04

Ērgļa poza - Garudasana ar Ananda Jogas affirmāciju:

“ Dzīves vētru centrā, es stāvu rāmi.”

Ananda Jogā afrimācijas ir tās, kas palīdz labāk iepazīt jogu kā garīgu praksi.
Pildot šo āsanu svarīgi paturēt prātā, ka dzīvē ir tā pat kā šajā āsanā. Dzīves dažādie atgadījumi var likt Jums justies, kā sapītam uz dažādām pusēm, gluži kā šajā ērgļa pozā. Tomēr iekšēji mēs spējam palikt rāmi un mierīgi. Esot centrēti savā Augstākajā Es.
Pildot šo āsanu koncentrējieties uz šo afirmāciju: “ Dzīves vētru centrā, es stāvu rāmi.”

Tehnika: Stāviet uz kreisās kājas, mazliet ieliecot kreiso celi. Aptiniet labo kāju apkārt kreisajā, kā norādīts attēlā. Arī šeit tāpat kā koka pozā Jums palīdzēs, ja koncentrēsiet savu uzmanību, skatienu uz vienu punktu, tieši taisni priekšā Jums. Tad nolieciet labo roku sev priekšā, saliektu 90 grādu leņķi kā attēlā, un aptiniet otru roku ap to, skat. attēlā. Salieciet kopā plaukstas, ja tas ir iespējams.
Elpojiet rāmi un mierīgi sakot pie sevis afirmāciju.

Atcerieties pildot āsanu koncentrējieties vienmēr tikai uz vienu - stāju, elpu vai afirmāciju. Saviem klientiem es sākumā lūduz koncentrētie uz stāju, lai āsana tiktu precīzi izpildīta, tad mēs jau varam pievienot elpu. Kad esam apguvuši spēju vienmērīgi elpot esot jogas āsanā, tad varam pievienot afirmāciju un koncentrēties tikai nu jau uz to!

Ja Jums ir grūti aplikt vienu kāju apkārt otrai, tad varat to likt pie zemes.
Izpildiet šo vingrinājumu 30 sekundes - 2 minūtēm uz vien pusi, tad uz otru!
Šī āsana ir lielsiks balansa vingrinājums, tas mums precīzi parāda cik konkrētā mirklī balansēti mēs esam.

Ieguvumi:
* attīsta balansu;
* iztiepj muguras lejas daļu un muguras augšējo daļu;
* atslābina un stiprina gūžu, kājas, ceļgalus un potītes;
* stiprina rokas;
* palīdz atslābināt plecus;
*uzlabo gremošanas sistēmu;
* uzlabo,attīra repruduktīvo sistēmu;
*uzlabo cirkulāciju locītavās;
* palīdz attīstī pārliecību;
*uzlabo koncentrēšanās spējas.

Uzmanīgi vai pat nepildīt pie:
*kāju, potīšu, gūžas un roku traumām, muguras lejas daļas traumām.

Teksta autore: Alisha Alvīne Raituma (Sertificēta jogas pasniedzēja),
Fotto autors: Mārtiņš Raitums 
Modele: Laura Barbara Jeruma

Alisha Joga šobrīd vienīgā piedāvā Latvijā Jogu ar afirmācijām - Ananda Jogu.

www.alishayoga.com

Komentāri

Šim rakstam nav komentāru.

Lai pievienotu komentāru, ir jāielogojas!