<< Visi raksti

Uthita Trikonāsana jeb Izstieptā trijstūra poza

0

1263

yogi.lv @ 2014-04-29

Šī poza atver krūšu kaulu un uzlabo elpošanu, uzlabo aknu darbību un tonizē mugurkaulu, jo šīs pozas laikā muskuļi tiek stiepti abos virzienos. Stimulē gremošanas sistēmas darbību un zarnu trakta funkcijas. Veicina asinsriti, attīsta līdzcietību un pacietību. Palīdz iemācīties kontrolēt emocijas. Spēcīgi tiek stiepti kāju augšstilba un apakšstilba muskuļi, kā arī augšējie vēdera un muguras muskuļi.

1.No tadāsanas ar lēcienu pārejiet Uthita Hasta Pādāsanā. Kreiso pēdu pagrieziet nedaudz uz iekšu, bet labo kāju un pēdu – 90 grādu leņķī uz labo pusi. Turiet rokas izstieptas uz sāniem. Skatieties uz priekšu un pletiet krūškurvi uz sāniem.

2.Izelpojot stiepieties ar rumpi uz labo pusi. Novietojiet labo plaukstu uz grīdas vai satveriet ar to labo apakšstilbu. Stiepiet kreiso roku uz augšu, turot to vienā līnijā ar pleciem. Pagrieziet vidukli un krūškurvi augšup, tad pagrieziet galvu un skatieties uz kreisās rokas īkšķi. Turiet rokas un kājas taisnas, bet mugurkaulu – izstieptu. Turiet pozu 20-30 sekundes, elpojiet normāli. Ieelpojiet un apgrieztā secībā soli pa solim atgriezieties Uthita Hasta Pādāsanā; pēc tam atkārtojiet visu uz otru pusi. Beigās atgriezieties Tadāsanā.

Foto:dollarphotoclub.com

Komentāri

Pievienot komentāru

Šim rakstam nav komentāru.

Lai pievienotu komentāru, ir jāielogojas!