Lielajam praktizētājam Padmasambavam viņa dzīves laikā bija 25 tuvākie sekotāji/mācekļi, un viens no tiem bija Yudra Nyingpo. Yudra Nyingpo bija lielisks tulks un zinātnieks, kurš saņēma norādījumus no Vairočanas, Vimalamitras un Guru Rinpočes. Viņš tulkojis daudzus tekstus, tostarp 13 daļas no 18 Kulajaradžas tantras (Künje Gyalpo) tekstiem. Šis mācību krājums pieder Dzogchen Semde sadaļai.
Viņa sešpadsmitā atdzimšana, pašreizējā Judra Rinpoče, dzimis 1949. gadā Tibetā. Kad Rinpoče bija 5 gadus vecs, viņa atdzimšanu atzina ciltsrakstu vadītāji Drikung Chetsang un Chungtsang Rinpoche, un viņam tika dots vārds un tituls Končoks Tenzins Mingjurs Čojings Vanpo, kas nozīmē zināšanu un spēka īpašnieks.
Judra Rinpoče pēta visu, visur. Tāpēc viņš kļuva par daudzu ļoti augstu lamu mācību virzienu nesēju. Galvenie skolotāji, no kuriem viņš saņēma Nīņma ciltsraksta mācības, ir Kjabje Dudžoms Rinpoče un Dilgo Khyentse Rinpoče, Čatral Rinpoče, un Drikung Kagju ciltsraksta mācības, ko viņš saņēma Drikung Kagju klosterī Drikung Tila, no viena no visvairāk. spēcīgie Drikung Kagju līniju skolotāji, Mahasiddhi Druwang Pachung Rinpoche, kā arī no Druvanga Končoga Norbu Rinpočes un daudziem citiem Drikung līnijas meistariem. Viņš arī saņēma mācības no Sakjas un Karma Kagju līniju skolotājiem. Trīsdesmit gadu vecumā viņš Dienvidindijā satika Polo Henu Rinpoče, kuru sauca par jogu tēvu. Polo Rinpoče deva viņam jogas mācības un norādījumus. Pēc Benaresas budisma filozofijas skolas beigšanas viņš vairākus gadus praktizējās Šrilankā, kur studēja arī Theravada prakses. Pēc Viņa Svētības Dalailamas lūguma pēc Šrilankas perioda viņš palika Japānā kā tulks un trīs gadus mācīja dažādas rituālas prakses. Atgriežoties no Japānas, viņš satika Mahasiddha Kyunga Rinpoche, kurš viņam deva Mahamudras pārraides un pēc daudzu gadu prakses saņēma tigles zīmi pie trešās acs, kas tiek uzskatīta par realizācijas zīmi. Deviņdesmito gadu sākumā kopā ar Nubpa Rinpoče viņi devās uz Lapči kalniem, kur Judra Rinpoče vadīja praksi Milarepas rituālajā alā un dāvināja Lapči klosterim 108 Kangyur mācību tekstus. Viņš atbalstīja daudzus Drikung Kagju klosterus, kā arī klosterus un citu ciltsrakstu skolotājus.
Tas notiek ārkārtīgi reti, taču var droši teikt, ka Judrai Rinpoče ir Theravādas, Mahajanas un Vadžrajanas mācības, un viņa ir arī apzināta bodhisatva. Viņš ļoti labi pārzina Tibetas medicīnu, astroloģiju un tibetiešu valodu. Pašlaik viņš dzīvo Nepālā, netālu no Swayambhu stupas, piekopjot ļoti pieticīgu dzīvesveidu. Un, lai gan internetā par viņu ir grūti atrast informāciju, viņam joprojām ir daudz sekotāju un viņa durvis vienmēr ir atvērtas studentiem. Tie, kuriem paveicās viņu satikt vai saņemt no viņa mācības, uzskata viņu par lielu meistaru un skolotāju.